شناسهٔ خبر: 29963968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان:

استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی باشد/ نیومایر، گرو و چند بازیکن دیگر در سطح استقلال نیستند

خبرگزاری میزان- سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال می‌تواند با جذب چند بازیکن جدید در نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی باشد.

صاحب‌خبر -

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی روز گذشته تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده که با تساوی به پایان رسید اظهارداشت: استقلال نباید با این فکر که می‌تواند پدیده را به راحتی شکست دهد وارد زمین می‌شد. به نظرم تیم شفر در حمله بسیار ضعیف است. باید یک بازیکن توپ نگه‌دار جلوی زمین باشد، ولی خب متاسفانه نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم استقلال نیاز دارد حداقل ۶، ۵ بازیکن جدید به خدمت بگیرد تا این تیم تغییرات کلی داشته باشد. نیومایر و گرو در سطح استقلال نیستند و البته نفرات دیگری هم هستند که از آنها نام نمی‌برم. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و تیم شفر نیاز به تقویت دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی باشد یا خیر تصریح کرد: چرا که نه. استقلال می‌تواند با جذب چند بازیکن جدید به تیمش جان تازه‌ای بدهد و فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست. به نظرم این تیم می‌تواند برای نیم‌فصل دوم مدعی باشد اگر تغییراتی در آن ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما