شناسهٔ خبر: 29963967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

امروز آمریکا از هر زمان دیگری ضعیف‎ترشده است

معاون دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا از هر زمان دیگری ضعیف‎تر شده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار احمد کاکاوند در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستایی حوزه مقاومت بسیج قدس بروجرد، اظهار کرد: امروز آمریکا از هر زمان دیگری ضعیف‎ترشده است و قدرت مبارزه با ایران اسلامی را ندارد و قدرت و قوت جمهوری اسلامی ایران مرهون  رهبری، رهبر فرزانه انقلاب و نیروهای مسلح است که یک دل و یک صدا آماده دفاع از کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: کلمه شهید از کلمات رایج و معمولی است که هر کسی به زبان می‎آورد، اما تنها در مورد آن‎هایی صدق می‎کند که همه چیز خود را گذاشته و برای رضایت خداوند و پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) جان دادند. شهدا همه چیز خود را کنار گذاشتند و به خاطر دین خدا و پیروی ازسید الشهدا(ع) شهید شدند که خداوند نیز پاداش شهادت را نصیب شان کرد.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا این انقلاب را بیمه کرده است و شهدای مدافع حرم در یک راه مقدس جان خود را فدا کردند، بیان کرد: امروز نیز ما به شهدا نیاز داریم و باید بسیاری از مسائل و مشکلات را به کمک شهیدان حل و فصل کنیم.اولین هدف امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج، ایجاد هسته حزب‌الله بود که البته برکات بسیج درانقلاب مشهود است.

کاکاوند اظهار کرد: هیچ کشوری توان حمله نظامی به ایران را ندارد و اگر کسی حرفی از جنگ با کشورما به میان می‎آورد، یا اطلاع ندارد و یا سخنانش مغرضانه است.

ایسنا 

نظر شما