شناسهٔ خبر: 29963960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دغدغه اصلى مديران آبی پوشان پایتخت در نقل و انتقالات/لیست ورود و خروج استقلالی ها مشخص می شود

مديران باشگاه استقلال به دنبال آن هستند تا زمينه جدايى نيوماير و گرو را در نيم فصل فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

دغدغه اصلى مديران استقلال در نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تيم فوتبال استقلال با برگزارى آخرين ديدار مقابل پديده مشهد  وارد فصل نقل و انتقالات مى شود تا با جذب بازيكنان جديد تيم تقويت شود.

با اين وجود دغدغه اصلى اين روزهاى مديران استقلال فسخ قرارداد نيوماير و الحاجى گرو بازيكنان خارجى تيم است و به همين دليل زمينه جدايى آنها را درصدد هستند تا فراهم كنند.

مسئولان باشگاه استقلال با فراهم كردن پول براى پرداخت مطالبات نيوماير و گرو و همچنين مذاكره با مدير برنامه هاى اين بازيكنان به دنبال اين هستند تا خروج هر ٢ بازيكن خارجى در نيم فصل رقم بخورد تا نسبت به جذب بازيكنان جديد اقدام كنند.

ليست ورود و خروج استقلال در نقل و انتقالات

مديران باشگاه استقلال در جلسه اى با شفر درباره ليست ورود و خروج تيم تصميمات لازم را اتخاذ خواهند كرد با توجه به پايان رسيدن رقابت هاى نيم فصل اول در همين راستا مديران باشگاه استقلال ،شفر و فتحى سرپرست باشگاه در جلسه اى كه طى روزهاى آينده خواهند داشت درباره جذب بازيكنان جديد و ليست خروجى صحبت هاى لازم را انجام مى دهند تا استقلال به طور رسمى وارد نقل و انتقالات شود.

البته پيش از اين مديران استقلال برخى از گزينه ها از جمله جپاروف و ابراهيم توره و ديگر گزينه ها را براى حضور در استقلال بررسى كردند كه در نهايت هافبك ازبكستانى دوباره به جمع استقلالى ها باز مى گردد.

بیشتر بخوانید:

مهدیخانی: پدیده مانند دیدار‌های قبل به بازی مسلط نبود/ ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلب داریم

برگزاری مراسم تشییع پیکر ایرج دانایی فرد با حضور ورزشی‌ها

اظهارات جنجالی استقلالی ها دردسر ساز میشود

انتهای پیام/

نظر شما