شناسهٔ خبر: 29963928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت وحدت مسلمانان در حل مسئله یمن

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه موقت شهر یاسوج بر توجه کشور‌های اسلامی برای حل مسئله یمن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت شهریاسوج در آیین عبادیضرورت وحدت مسلمانان در حل مسئله یمن سیاسی امروز نماز جمعه یاسوج با اشاره به کشتار‌های بی رحمانه‌ آمریکا و آل سعود و قتل خاشقچی پس از افشاهای اخیر علیه آن‌ها گفت: کاش کشور‌های دنیا همانند خاشقچی به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می‌اندیشیدند و برای آن‌ها چاره جویی می‌کردند.
حجت السلام موسوی اعظم افزود: خاشقچی فقط اعتراض کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند، اما‌ ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقچی دلسوزی می‌کرد.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته و با بیان حقوق بشر دروغینی که غربی‌ها دم از آن می‌زنند گفت: اسرار نهانی آل سعود،  دشمن‌ترین مخلوق شیعیان در روی زمین نیز در حال افشا شدن است و آن‌ها اکنون در یمن به دنبال نسل‌کسی هستند.
خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج به نقل قولی از روزنامه گاردین اشاره و اضافه کرد: در این روزنامه آمده که در ۴۳ ماه اخیر هزاران نفر کشته و ۱۴ میلیون نفر در گرسنگی به سر می‌برند به طوریکه ۸۵ هزار کودک بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به رحلت جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه اشاره کرد و گفت: وجود بارگاه متبرکه آن حضرت در قم برای ایران اسلامی یک نعمت است و اکنون این شهر به واسطه حرم آن حضرت و همچنین حوزه علمیه در جهان اسلام شهری شناخته شده برای علم‌آموزی طلاب علوم دینی به شمار می‌رود.

<div id="video-display-embed-code_2945114" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302003/2945114?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما