شناسهٔ خبر: 29963925 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملت ایران تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی : ملت ایران هیچگاه در برابر خواسته‌های آمریکا و دشمنان تسلیم نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک گفت هرگونه فشار می‌آورند که ملت ایران تسلیم می‌شوند ولی سخت در اشتباهند ملت ایران پشتیبان ولایت و رهبری و آماده شهادت و جهاد هستند
آیت الله دری افزود قدرت دفاعی موشکی ایران امنیت ملی استقلال تمامیت ارضی عزت و اقتدار ایران هیچگاه قابل مذاکره نیست.
وی با اشاره به فرارسیدن ۲۷ آذر آغاز هفته وحدت حوزه و دانشگاه این دو نهاد دینی و علمی را چشم و چراغ ملت دانست و افزود حوزه و دانشگاه باید در مرز علم و دانش حرکت کنند و قله های علمی را فتح کنند و در شرایط کنونی با تلاش و پیشرفت علمی بویژه در زمینه های تکنولوژی می توانند نیازهای کشور را مرتفع کنند.
خطیب جمعه اراک عنوان کرد استان مرکزی دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی صنعتی و اقتصادی دارد و با تبدیل صنایع بزرگ به تولیدات های تکنولوژی کالاهای متناسب با نیازهای کشورهای مصرف کننده تولید کنند و صادرات را افزایش دهند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از مسئولان خواست هزینه های سربار را به مردم تحمیل نکنند و کالاهای اساسی را مدیریت کنند و هزینه های اضافی را بر دوش آنان نگذارند این وظیفه دولت و مسئولان است .
وی ادامه داد دولت باید بر کیفیت تولید و مصرف سوخت و قطعات خودرو نظارت کند و رقابتی در تولید خودرو ایجاد کندکه صادرات افزایش یابد و این مسأله آبادانی و رونق کشور را به همراه دارد و می تواند صادرات غیرنفتی را جایگزین صادرات نفتی کند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته فناوری مسئله فناوری و دانش را وسیله ای برای بهره برداری از تجارت صنعت و ارتقای منابع طبیعی و تجاری دانست و افزود شرکت های دانش بنیان دانشگاه های سراسر کشور باید در زمینه فناوری جدی تر باشند. 
آیت‌الله دری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به بانک مرکزی درخصوص حفظ ارزش پول ملی و حمایت جدی و تشویق از تولید ملی این توصیه ها را گنجینه ای برای کشور دانست.
خطیب جمعه اراک سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام را تبریک گفت و سالروز شهادت تندگویان را گرامی داشت.

ملت ایران تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد ملت ایران تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد ملت ایران تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد ملت ایران تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد
<div id="video-display-embed-code_2945583" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302005/2945583?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما