شناسهٔ خبر: 29963918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس: مقاومت و نپذیرفتن ذلت در برابر دشمن رمز پیروزی است

R1357/P1357/S6,58/CT12

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: مردم ایران ذلت‌پذیر نیستند و پیشرفت‌های امروز حاصل ایستادگی و مقاومت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اگر ما مقاوم باشیم تحریم‌ها خیلی دوام نمی‌آورد.

وی تصریح کرد: اول انقلاب پفک نداشتیم اما امروز موشک داریم و این پیشرفت‌ها بدون ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین جهانی امکا‌ن‌ پذیر نبود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اعتقاد شیعیان به عدم تحریف قرآن اظهار داشت: برخی مخالفان که شیعه را با استناد به چند روایت ضعیف به تحریف قرآن متهم می‌کنند در کتب معتبر خودشان روایت‌های زیادی وجود دارد که دلالت بر تحریف قرآن است.

نعیم‌آبادی تصریح کرد: اعتقاد جهان اسلام تحریف نشدن قرآن است و هر چیزی که مخالف قرآن است باید آن را به دیوار زد و له‌اش کرد.

وی تاکید کرد: هر چه مخالف قرآن باشد چه در کتاب کلینی شیعه و چه در کتاب بخاری سنی باشد اعتبار ندارد.

امام جمعه بندرعباس در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به روز پژوهش گفت: پژوهش جان دانشگاه است و باید جلوی ضدپژوهش را گرفت.

نعیم آبادی در ادامه افزود: یکی از آسیب‌های حوزه پژوهش مراکزی است که به‌جای پژوهشگر رساله می‌نویسند و این یعنی مرگ پژوهش و نتیجه آن می‌شود کسی که  مدرک دارد اما سواد ندارد و این مصیبت بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در مورد روز وحدت حوزه و دانشگاه  اظهار داشت: هم حوزه باید این روز را پاسداری کند و هم دانشگاه به آن توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گرایی تصریح کرد: نتیجه افراطی‌گرایی خون و خونریزی است.

وی عنوان کرد: شایعه ساز، تهمت زننده و غیبت کننده تقوا ندارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما