شناسهٔ خبر: 29963763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

مشکل آب استان اصفهان باید به دست دولت حل شود

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتظارات مردم این استان در موضوع آب، جناحی نیست و همه با هم متفق هستند که این مشکل باید به دست دولت تدبیر و امید حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود: با گذشت 10 روز از استعفای نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هنوز نگاه مردم به دولت تدبیر و امید بی جواب مانده است.
وی اظهارداشت: اگر بیشتر از این مردم استان را در حل موضوع آب معطل کنند حق دارند که بگویند تعمدی در کار است که به مشکل آنها رسیدگی نمی شود.
آیت الله مهدوی با اشاره به سخنان رییس جمهوری که بتازگی گفته است،'در کشور کمبودی نداریم ولی مشکل ما تلاش و جدیت است' گفت: این سخن خوب است ولی چرا دولت تلاشی برای تخصیص بودجه برای حل موضوع آب اصفهان نکرده است.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد : اگر مردم این استان در موضوع آب همچنان مورد بی مهری دولتمردان قرار بگیرند دست از انقلاب بر نمی دارند ولی در انتخابات آینده نشان می دهند که با چه کسانی هستند.
وی اضافه کرد : این در حالی است که مردم این استان بیش از 12 سال است که با بصیرت و صبر انقلابی خود سکوت کرده اند.
وی در بخش دیگری به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر برپایی جشن ها و راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر از هرسال اشاره و اضافه کرد : از همه گروه ها، جناح ها و اقشار مردمی شامل دانشگاهیان، روحانیان، کارگران، کسبه، صنعتگران دعوت می شود که بیشتر و بهتر از سالهای قبل در برپایی آیین های دهه فجر و جشن های بزرگداشت 22 بهمن حضور یابند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین نسبت به قطع کمکی که از سوی شهرداری در این دوره به کانون های مساجد برای برپایی آیین های دینی و مذهبی می شد انتقاد کرد و گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان این اقدام را با نام شفافیت در عملکرد شورای اسلامی قبلی عنوان کرد.
وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز حمله موشکی عراق در 28 آذر سال 61 به شهرهای ایران از جمله دزفول گفت: در آن زمان تمام کشورهای غربی از جمله فرانسه تمام تجهیزات هوایی خود را در اختیار عراق گذاشتند و ایران را مورد حملات موشکی قرار دادند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در این راستا باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی در بحث موشکی کوتاه نمی آید و مذاکره هم نمی کند و از کسی هم واهمه ندارد.
وی در ادامه 6 نکته مهم از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهدا را برای نمازگزاران تبیین کرد.
/6026/6994

برچسب‌ها:

نظر شما