شناسهٔ خبر: 29962028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

15 مکان برای احداث پل عابر پیاده در جنوب کرمان مشخص شد

جیرفت - ایرنا - رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: 15 مکان اولویت دار برای احداث پل عابر پیاده در محورهای ارتباطی هفت شهرستان جنوبی این استان مشخص و اعلام شد.

صاحب‌خبر -

مجتبی رئیسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پل های هوایی با توجه به اقدامات کارشناسی و نیاز سنجی، رصد و تحلیل وقوع تصادفات در مکان های مشخص شده احداث می شود.
وی تصریح کرد: در زمینه انتخاب محل احداث این پل ها مواردی همچون متوسط تردد روزانه و متوسط سرعت خودرو و حوادث جاده ای در آن محل لحاظ شده است.
رئیس اداره فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ادامه داد: این پل ها جنبه ایمنی تردد برای عابران و سهولت گذر از مناطق پرتردد را دارد و همچنین سرمایه گذاران از آن برای تبلیغات جاده ای استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر هفت پل هوایی در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان ایجاد و نصب شده که ماحصل آن، کاهش تصادفات خودروها با عابران پیاده در این مکان ها بوده است.
رئیسی همچنین از سرمایه گذاران برای احداث و بهره برداری از پل های هوایی و نحوه سرمایه گذاری برای احداث پل ها خواست به سایت این اداره کل به آدرس kerman-south.rmto.ir یا به اداره فنی و نظارت اداره کل و میز خدمت مستقر جهت راهنمایی خدمات مراجعه کنند تا در مناقصات اجرای این پل ها شرکت کنند.
اداره کل حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هفت شهر ،جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.
3029/7450/7429

نظر شما