شناسهٔ خبر: 29961990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت حسن رحیمی با زیرگیری و قدرت(عکس)

آزادکار نامدار سبک وزن کشتی ایران بعد از مدت ها توانست بار دیگر توانایی خود را ثابت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسن رحیمی که مدال برنز المپیک و طلای جهان را در کارنامه خود دارد، بعد از مدت ها در یک مسابقه بین المللی روی تشک رفت.


این سبک وزن کشتی آزاد ایران که در2 سال اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته تیم ملی را در رقابت های جهانی همراهی کند، حالا انگیزه های زیادی برای بازگشت دارد.

 


رحیمی در ترکیب تیم بیمه رازی دیروز یک کشتی را مقابل حریف مجارستانی برگزار کرد و توانست با همان زیرگیری های معروف خود حریفش را از پای دربیاورد و 10 بر صفر برنده باشد.


این یک بازگشت فوق العاده و شکوهمند برای کشتی گیری بود که در چند دهه اخیر در سبک وزن نظیر نداشته و در 2 سال اخیر هم که غایب بوده، سبک وزن های تیم ملی نتوانستند به خوبی جای او را پر کنند.

 


حسن رحیمی اگرچه باتجربه است و 4 مدال جهانی در کارنامه دارد؛ اما هنوز به مرز 30 سالگی هم نرسیده و می تواند با بالا بردن آمادگی اش دوباره در مسابقات جهانی و المپیک صاحب مدال شود.


البته رحیمی در لیگ جهانی کشتی آزاد در یک وزن بالاتر و در وزن 61 کیلوگرم روی تشک رفت؛ اما قطعا در بازگشت به تیم ملی در همان وزن 57 کیلوگرم مبارزه می کند تا خلا به وجود آمده در این وزن بار دیگر به دستان او پر شود.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما