شناسهٔ خبر: 29961867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته دوم هندبال شرکت می کند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه درخشان کرمانشاه از شرکت این تیم به عنوان یکی از نمایندگان استان در رقابت های لیگ دسته دوم هندبال باشگاه های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

شهریار درخشنده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاه های کشور با شرکت 32 تیم از سراسر کشور و در قالب چهار منطقه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاه های کشور از 24 آذر آغاز و تا بیست و نهم این ماه به طول می انجامد، افزود: مسابقات هر منطقه به میزبانی یک استان برگزار خواهد شد.
درخشنده تصریح کرد: مسابقات منطقه یک رقابت های لیگ دسته دوم هندبال که تیم درخشان کرمانشاه نیز در آن قرار دارد به میزبانی مریوان استان کردستان برگزار می شود.
مدیرعامل باشگاه درخشان کرمانشاه ادامه داد: تیم ما در منطقه یک با نمایندگان اردبیل، سردرود آذربایجان شرقی، زنجان، مریوان، همدان، نقده آذربایجان غربی و همچنین هیات هندبال کرمانشاه مسابقه خواهد داد.
وی تصریح کرد: مسابقات به صورت دوره ای برگزار و در پایان نیز 2 تیم اول هر گروه (هشت تیم) جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را پیدا و 2 تیم آخر نیز به مسابقات لیگ دسته سوم سقوط می کنند.
درخشنده یادآوری کرد: مرحله نهایی مسابقات نیز با شرکت هشت تیم برتر و در قالب 2 گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور را کسب می کنند.
وی در پایان به آمادگی مطلوب بازیکنان تیم درخشان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال استان بوده و نتایج خوبی کسب کنیم.
7458/8066

نظر شما