شناسهٔ خبر: 29961775 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حزب الله لبنان: عملیات قدس و رام الله دست برتر مقاومت را نشان داد

ابنا

حزب الله لبنان عملیات مقاومت فلسطین در شهرهای قدس و رام الله را برهم زننده اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی و تائیدی بر قدرت مقاومت و دست برتر آن عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله لبنان در بیانیه ای، عملیات مقاومت فلسطین در شهرهای قدس و رام الله را برهم زننده اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی و تائیدی بر قدرت مقاومت و دست برتر آن عنوان کرد.

حزب الله در این بیانیه که پنجشنبه شب منتشر شد اقدام متفاوت مجاهدان فلسطین در حملات همزمان در مکان های متفاوت را ستود و آن را بیانگر توانایی و آمادگی دائمی مقاومت در مقابل دشمن دانست.

در این بیانیه آمده است: عملیات مجاهدان فلسطینی تعبیر صادقانه ای از اتکای ملت فلسطین به مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی سرزمین است.

حزب الله همچنین شهادت «اشرف نعالوه» و «صالح عمر البرغوثی» عامل دو عملیاتی را که در روزهای پیش انجام شد، به ملت و گروه های مقاومت فلسطین تبریک گفت.

گفتنی است در عملیات مقاومت که ظهر دیروز پنجشنبه در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی رژیم صهیونیستی کشته شدند.

این عملیات تنها ساعتی پس از آنکه نظامیان صهیونیست دو فلسطینی را به شهادت رساندند، به وقوع پیوست.

در پی تیراندازی در شهرک یهودی نشین جفعات آساف در شرق رام الله سه سرباز اسرائیلی کشته شدند.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای تلویحا عملیات‌های عوفرا و برکان را بر عهده گرفت و اعلام کرد همچنان  غافلگیری‌های زیادی در اختیار دارد که مانند آتش زیر خاکستر می‌تواند تمام محاسبات دشمن را به هم بریزد.

القسام در ادامه تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در کرانه باختری قهرمان،‌ احساس امنیت، ثبات و آرامش نکند زیرا همه تلاش‌هایش برای کنار زدن مقاومت و سلاح آن شکست خواهد خورد.

..........................
پایان پیام/ 167

نظر شما