شناسهٔ خبر: 29961697 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شبکه 14 تلویزیون اسرائیل:

ارتش نگران واکنش فلسطینیان در غزه و کرانه باختری است

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش نگران واکنش فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری در پی عملیات های انجام شده در کرانه و شهادت مجریان عملیات های اخیر فلسطیینیان است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الان، ارتش رژیم صهیونیستی نگران وخامت اوضاع علیه تظاهرات های امروز جمعه و درگیری شدید میان سربازان و جوانان فلسطینی است که احتمال می رود به دنبال ترور مجریان عملیات عوفرا و برکان از شدت بیشتری برخوردار باشد.

 

شبکه 14 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: در پی عملیات های اخیر در کرانه باختری ارتش اسرائیل برای مقابله با فلسطینیان آماده می شود.

 

این شکبه تلویزیونی افزود: ارتش اسرائیل پیش بینی می کند درگیری ها در دو جبهه جنوب علیه تظاهرات های هفتگی در نزدیکی دیوار مرزی نوار غزه و همچنین کرانه باختری پس از انجام چند عملیات در روزهای اخیر آغاز شود.

 

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز پنجشنبه اشرف نعالوه مجری عملیات برکان در شهر رام الله را ترور کرده و صالح البرغوثی مجری عملیات عوفرا را روز قبل از آن به شهادت رساند.

 

اما این شادمانی صهیونیست ها چند ساعت بیشتر ادامه نیافت چرا که تعدادی از جوانان فلسطینی در عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک اساف در رام الله سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند.

 

ارتش اسرائیل دیروز شهر سلواد و رام الله را به طور کامل مسدود کرده و شب گذشته 40 نفر از شهروندان فلسطینی را بازداشت کرد که در میان آنها تعداد زیادی از اعضای حماس وجود داشتند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما