شناسهٔ خبر: 29961657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی فرنگی

علی آبادی: کشتی منتظر اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش است

مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در حالی به میزبانی ایران در حال برگزاری است که فدراسیون کشتی همچنان منتظر تعیین و اعلام زمان انتخابات مجمع از سوی وزارت ورزش است.پیش از این وزارت ورزش زمان مجمع فدراسیون را تا پایان دوران سه ماهه سرپرستی وزارت ورزش تعیین کرده بود اما این دوران روبه پایان است و هیچ خبری از تصمیم وزارت ورزش نیست.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در حالی به میزبانی ایران در حال برگزاری است که  فدراسیون کشتی همچنان منتظر تعیین و اعلام زمان انتخابات مجمع از سوی وزارت ورزش است.پیش از این وزارت ورزش زمان مجمع فدراسیون را تا پایان دوران سه ماهه سرپرستی وزارت ورزش تعیین کرده بود اما این دوران روبه پایان است و هیچ خبری از تصمیم وزارت ورزش نیست.

رحیم علی آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره انتخابات کشتی گفت: ما هم همچنان منتظر برگزاری انخابات هستیم. فعلا خبری نیست و باید ببینیم وزارت ورزش چه زمانی را برای این انتخابان در نظر می گیرد.تکلیف کشتی زودتر ازاین ها مشخص می شد و این بلاکتلیفی ها تبعات برای کشتی خواهد شد.

وی افزود: چند روز پیش دبیر فدراسیون ، درخواست روسای هیات‌های کشتی را به عنوان اکثریت اعضای مجمع به وزارت ورزش ارائه کرد. همه ما در انتظار تعیین زمان ثبت نام کاندیداها و همچنین برگزاری مجمع عمومی هستیم تا هر چه سریعتر امور کشتی توسط رئیس جدید پیگیری شود.متاسفانه می بینیم که به رغم درخواست مکرر روسای هیأت‌های کشتی استانهای ، هنوز خبری از تعیین و اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش نیست.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در ادامه خاطر نشان کرد: پیگیری های مستمر ما و روسای هیات های کشتی و اعضای مجمع فقط یک دلیل دارد و آین که به این دلیل است که معتقدیم تجهیز و آماده سازی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید طبق برنامه ریزی مدنظر رئیس منتخب مجمع انجام شود. البته ما به توانایی آقای بنی تمیم شکی نداریم اما به هر حال باید کشتی هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

علی آبادی در پاسخ به "جوان آنلاین" درباره این که فدراسیون چرا زودتر جهت تعیین تلکلیف کشتی درخواست برگزاری مجمع نداده اظهار داشت: تا آنجاکه مطلع هستم اعضای مجمع و روسای هیات های کشتی استانهای کشور از متولیان وزارت ورزش چند با درخواست برگزاری هر چه زودتر انتخابات را داده اند. تاکید می کنم که اهالی کشتی خواستار برگزاری مجمع و معرفی رئیس جدید فدراسیون هستند و نباید بیشتر از این به طول بیانجامد.

وی با اشاره به مسابقات مهمی که کشتی پیش رو دارد خاط نشان کرد: ببینید در حال حاضر فدراسیون درگیر برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در رشته آزاد در بابل است و هفته آینده هم قرار است کشتی فرنگی ما در تبریز  در این مسابقات شرکت کند .ضمن اینکه سال آینده رویدادهای مهمی از جمله رقابتهای قهرمانی آسیا و جهان و همچنین گزینشی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو داریم پس لازم است برای اینکه هیچکدام از مربیان و در آینده بهانه ای نداشته باشند بهتری است کشتی تعیین و تکلیف شود تا هیچ مشکلی در مسابقات نداشته باشیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پایان گفت:یک درخواست از وزارت ورزش دارم و آن این که ب توجه به شان آقای خادم و زحماتی که برای ورزش کشیده اند بهتراست مراسمی جهت تقدیر و تشکر گرفته شود تا با خاطره خوش از کشتی بروند. به نظر این تنها اقدامی است که وزارت ورزش می تواند آن را انجام دهد.

نظر شما