شناسهٔ خبر: 29960579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اولین گرامیداشت «امیرمحمد اژدری» برگزار شد

اولین گرامیداشت جهادگر شهید «امیرمحمد اژدری» با حضور همرزمان شهید و مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، اولین گرامیداشت جهادگر شهید «امیرمحمد اژدری» با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، جمعی از جهادگران بسیجی و هم رزمان شهید و مردم در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید جواد موسوی درچه ای به قرائت قرآن پرداخت و محمد کریمی و مهدی مالمیر مداح مراسم بودند.

یک استاد حوزه و دانشگاه که سخنران این مراسم بود، طی سخنانی گفت: کسی که با خداوند معامله می‌کند از تحریم، تهدید و فشار هراسی ندارد چرا که هر چه دارد برای خداوند به میدان آورده است، اما معلوم نیست چرا برخی افراد از ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم که اکثریت نیز از جوانان دهه ۷۰ بودند درس نمی‌گیرند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی ادامه داد: امروز کشور امنیت و آرامش خود را مدیون معامله شهدا با خداوند است و این شهدا بودند، که در برابر دشمنان ایستادند، تا امروز آرامش و امنیت داشته باشیم، باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی خواستار تداوم راه شهدا شد و گفت: شهدای مدافع حرم دشمن را زمین‌گیر کردند و  نگذاشتند، کسی نگاه چپ به این نظام و انقلاب کند.

بر اساس این گزارش، شهید اژدری که ۲۵ سال سن داشت و ساکن تهران و از پیشگامان جهادی برای کمک به مردم زلزله کرمانشاه زده بود، در هنگام عزیمت اعضای جهادی قرارگاه امام رضا(ع) به منظور سرکشی به گروه‌های جهادی و شناسایی مناطق محروم جنوب کشور، طی سانحه رانندگی در استان هرمزگان  به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما