شناسهٔ خبر: 29960050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۲ خبر از صنعت نفت آبادان

برنامه تازه عیسی‌زاده برای تامین بودجه باشگاه صنعت نفت/ تعطیلی ۱۰ روزه تمرینات صنعت نفتی‌ها

خبرگزاری میزان- مدیرعامل تیم فوتبال صنعت نفت برای تامین منابع مالی با منطقه آزاد اروند وارد پروژه مشترک دیگری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال صنعت نفت وارد چالش تازه‌ای شده است به طوری که مسئولان این شهر مخالفت‌های خود با مدیران فعلی اینم باشگاه را علنی کرده‌ند. این مشکلات که فصل قبل هم وجود داشت در خفا بود و اغلب نمی‌دانستند اختلافاتی وجود دارد. اختلافاتی که در ابتدای فصل جاری هم مدیرعاملی عیسی‌زاده در تیم صنعت نفت را با دردسر‌هایی همراه کرد.

با این حال رابطه خوب مدیرعامل تیم صنعت نفت با منطقه آزاد اروند باعث شده بخش قابل توجهی از منابع مالی این تیم تامین شود. از این رو برکناری عیسی‌زاده برای مخالفانش کار راحتی نیست.

اخیرا عیسی‌زاده در پی بروز مشکلات مالی برای تیمش با منطقه آزاد وارد پروژه مشترک و تازه‌ای شده تا به کمک تنها حامی مالی خود بار دیگر برای این تیم آبادانی بودجه تامین کند.

گویا اخیرا هم عیسی‌زاده با رفع مسئولیت از خود، عنوان کرده در صورتی که حمایت‌های لازم صورت نگیرد از این تیم جز بقا نباید انتظار دیگری داشت در حالی که پیش از این، حرف از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود.

این تیم که در چند پست ضعف‌هایی دارد و خواهان جذب بازیکنان جدید است در صورت عدم تامین بودجه مورد نیاز امکان مانور در فصل نقل‌و‌انتقالات را نخواهد داشت. این باشگاه در ابتدای فصل هم برای جذب چند بازیکن برنامه داشت ولی چون دیر کارشان را شروع کرده بودند تقریبا اغلب بازیکنان قرار داد بسته و آنها نتوانستند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند حتی بازیکنان خارجی این تیم هم با وجود توافق اولیه با صنعت نفت به دیگر تیم‌ها پیوستند.

خبر دیگر از تیم صنعت نفت این که بازیکنان این تیم بعد از بازی با سایپا حدود ۱۰ روز تعطیل خواهند بود. صنعت نفتی‌ها پس از تعطیلات میان فصل تمرینات خود را در آبادان از سر گرفته و خود را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما