شناسهٔ خبر: 29959813 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان حمل بار و مسافر:

هشت دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگی در مهریز نصب شد

یزد - ایرنا - رئیس سازمان حمل بار و مسافر مهریز گفت: برای نخستین بار با خرید و نصب هشت دستگاه دوربین در برخی مکان های پرتردد در معابر عمومی و میدان های این شهر، تمام تخلف رانندگان ثبت و برابر قانون و مقررات برگ جریمه برای آنها صادر می شود.

صاحب‌خبر -

رسول یزدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوربین ها با صرف سه میلیارد ریال توسط شهرداری و با همکاری شورای ترافیک شهرستان خریداری شد.
به گفته وی، مرکز کنترل ترافیک منطقه به امکانات مورد نیاز مجهز و شبانه روز نسبت به رصد تردد در شهر اقدام و گزارش آن توسط پلیس راهور ( راهنمایی و رانندگی ) بررسی و اقدام می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: قبض جریمه رانندگان متخلف در اولین فرصت از طریق پست به نشانی منزل مالک خودرو ارسال تا نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.
یزدی همچنین از خرید تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد که در آینده نزدیک بر حسب نیاز در مناطق مخالف شهر نصب می شود.
وی گفت: تابلوهای راهنمایی و رانندگانی و همچنین راهنمای مسیر شامل مشخص کردن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری و سایر مراکز دولتی و غیره ... است.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 65 درصد در شهر و بقیه در 140 روستا و آبادی پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

نظر شما