شناسهٔ خبر: 29959726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو: بازیکنان باید به خودباوری برسند

R41346/P1357/S6,51/CT11

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو گفت: امید است بازیکنان را به خودباوری رسانده و در نهایت به اهداف فدراسیون دست پیدا کنیم و بتوانیم بازیکنان بیشتری در اختیار تیم ملی بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، راحله آرا پس از شکست تیم خود در مقابل تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر 2 تیم بازی نزدیک به هم و پایاپایی را ارائه کردند و ما انتظار چنین دیداری در مقابل تیم حریف را داشتیم. ما در حال کار با یک تیم جوان هستیم و بچه‌ها روز‌به‌روز شرایط بهتری پیدا می‌کنند. امید است بازیکنان را به خودباوری رسانده و در نهایت به اهداف فدراسیون دست پیدا کنیم و بتوانیم بازیکنان بیشتری در اختیار تیم ملی بگذاریم.

وی درباره مصدومیت پیش آمده برای شبنم علیخانی در جریان ست پایانی بازی بیان کرد: هنوز از وضعیت ایشان اطلاعی ندارم و پزشکان تیم در حال بررسی وضعیت علیخانی است. شبنم علیخانی بهترین بازیکن و پاسور تیم ما است، ما در ترکیب تیم به طور کلی 2 بازیکن با تجربه در اختیار داریم که خارج شدن یکی از آنها به ویژه پاسور تیم قطعا روی روند تیم تاثیرگذار است.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو پیرامون عامل موفقیت تیم خود تصریح کرد: باید از باشگاه نامی‌نو برای سرمایه‌گذاری در بخش ورزش بانوان تشکر کرد. راز موفقیت تیم ما همدلی و صرف فعل خواستن است که باعث شده شرایط بسیار خوبی در تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم نامی‌نو بسیار جوان است به گونه‌ای که میانگین سنی بازیکنان من از تیم ملی امید که در سوپر لیگ بازی می‌کنند پایین‌تر است. بنابراین آرزو می‌کنم که اسپانسر‌های حامی تیم حمایتشان را از نامی‌نو قطع نکنند و شرایط اقتصادی به گونه‌ای باشد که اسپانسرها بتوانند از تیم حمایت کنند.

آرا خاطرنشان کرد: از زمانی که من به عنوان بازیکن فعالیت داشتم تاکنون که به عنوان مربی کار می‌کنم، همیشه آرزو داشتم که اصفهان در والیبال بتواند صاحب 2 تیم پرقدرت شود. این تعداد هوادار و والیبالیست شایسته آن هستند که بازی‌های زیباتر و بیشتری را ببینند، از این رو هر زمانی که فرصت به دست بیاورم و هر باشگاهی که بخواهد یک تیم والیبال بانوان داشته باشد، بدون شک حاضر به همکاری با آن‌ها هستم.

انتهای پیام/ح

نظر شما