شناسهٔ خبر: 29959712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرنداسلم - چین؛

هادی پور با برتری مقابل تایلند به نیمه نهایی صعود کرد

تکواندوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود در مسابقات گرنداسلم چین رقیب تایلندی را شکست داد و مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «ووشی» جریان دارد، آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان بعد از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه خود به مصاف «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند رفت.

این مبارزه با برتری نماینده کشورمان در دو راند نخست به پایان رسید. هادی پور راند نخست را ۲۱ بر ۷ و راند دوم را  ۱۳بر یک به سود خود خاتمه داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به مبارزه نهایی باید با «جونگ جانگ» پیکار کند. 

این دوره از مسابقات به مدت ۵ روز برگزار می شود و تکواندوکاران هر روز یک مبارزه انجام می دهند و بر همین اسا رقابت های مرحله نیمه نهایی فردا شنبه ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد. 

 و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

 به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

نظر شما