شناسهٔ خبر: 29959681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| مهم‌ترین وظیفه طلاب شناخت شبهات ملحدین و پاسخ به آن است

R7854/P1361/S6,62/CT11

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد شبهه علیه تشیع گفت: اصلی‌ترین وظیفه طلاب علوم دینی شناخت شبهاتی است که توسط ملحدین مطرح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و المسلمین غلام رضا فیاضی در همایش الحاد المعاصر که در سالن همایش جامعه آل البیت العالمیه برگزارشد، اظهار داشت: تأثیر گذاری ملحدین بر جامعه را باید شناخت تا به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد شبهه علیه تشیع افزود: اصلی‌ترین وظیفه طلاب علوم دینی شناخت شبهاتی است که توسط ملحدین مطرح می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: منافقین در آیات متعدد قرآن کریم از بدترین انسان‌ها هستند، یکی از مهم‌ترین مسائلی که مسلمانان باید به خوبی نسبت به آن شناخت داشته باشند این است که دشمنان خود را شناخته و تحرکات آن‌ها را رصد کنند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: مهم‌ترین پشتوانه مسلمانان قرآن کریم است که تبری جستن از دشمنان به خصوص ملحدین و نفی کنندگان خدا از بارزترین آن‌ها است.

فیاضی با بیان اینکه دشمنان بیشترین ضربه را وقتی وارد می‌کنند که ما در تبری جستن از آن‌ها، شک و شبهه وارد کنیم، تصریح کرد: الحاد در قدیم با امروز تفاوت‌های زیادی، پیدا کرده است و ضربه زدن به فطرت پاک انسانی از نقشه‌های ملحدین است.

انتهای پیام/ن

نظر شما