شناسهٔ خبر: 29959614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آغاز جشنواره تخفیف زمستانه با محوریت گردشگری در مشهد

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از آغاز جشنواره تخفیف زمستانه با محوریت گردشگری از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فروزان گفت: بر این اساس، در این مدت برای استفاده کنندگان از مراکز اقامتی، هتل ها، هتل آپارتمان ها، اماکن تاریخی و گردشگری تخفیفات قابل ملاحظه ای لحاظ می شود.

وی افزود: خدماتی از قبیل بلیت پرواز، قطار و اتوبوس به مشهد، تاکسی داخل شهری، مترو، اتوبوسرانی نیز شامل اعمال این تخفیفات می شود.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین ۱۶ مجتمع بزرگ تجاری در مشهد نیز با هدف تبلیغ و فروش کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در این طرح شرکت کرده اند.

فروزان با بیان این که این طرح به منظور جذب زائر و گردشگر در ایام غیر پیک اجرایی می شود، تاکید کرد: نگاه ویژه این طرح به بهره برداری مجاوران در مشهد مقدس است.

وی افزود: این طرح با همکاری معاونت زیارت، ادارات کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد، اصناف، اتحادیه هتلداران و سایر دستگاه های مرتبط اجرایی می شود.  

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

نظر شما