شناسهٔ خبر: 29959404 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس جدید مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ آئین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید مؤسسه پیامبر اعظم (ص) ساری ۲۲ آذرماه با حضور اعضای هیئت مؤسس و کارکنان مؤسسه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس جدید مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری معرفی شد

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری، آئین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید مؤسسه پیامبر اعظم(ص)ساری پنجشنبه، 22 آذرماه با حضور اعضای هیئت مؤسس و کارکنان مؤسسه برگزار شد.  
در ابتدا حجت‌الاسلام علی‎اصغر زکوی، رئیس جدید هیئت موسس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری، از خدمات چهار ساله جناب حجت‌الاسلام  قاسمی طوسی تشکر و برای وی در همه امور به ویژه همکاری با مؤسسه  آرزوی موفقیت کرد.
وی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام دیانی به عنوان رئیس جدید موسسه، افزود: امیدوارم با درایت، هوشمندی و قاطعیت بتوانید حرکت رو به جلوی مؤسسه را در چارچوب اهداف کلان  و برنامه پنج ساله استمرار بخشید. 
رئیس هیئت موسس موسسه پیامبر اعظم(ص) در ادامه به چالش‌های مؤسسه اعم از تامین منابع مالی مستمر و قابل اعتماد، اجرا نشدن برخی از برنامه‌های مشخص شده موسسه و نداشتن فضای فیزیکی مناسب اشاره کردتد و از رئیس جدید موسسه تلاش برای رفع این موانع را خواستار شدند.
سپس حجت‌الاسلام دیانی، رئیس جدید موسسه ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام هاشمی و قاسمی طوسی به عنوان روئسای سابق و نیز همکاران مؤسسه، از حسن نیت اعضای هیئت موسس در انتخاب خود به عنوان رئیس جدید مؤسسه سپاس‌گذاری کرد.  
وی از قرآن کریم، اهل بیت(ع) قانون اساسی، اساسنامه مؤسسه و مصوبات هیئت موسس به عنوان خطوط قرمز و اسناد بالادستی یاد کرد و افزود: در نظر دارد در طول دوران تصدی خود، به فعال سازی حوزه آموزش و نیز مشارکت‌دهی بانوان در فعالیت‌های موسسه بپردازد.  
در پایان جناب حجت‌الاسلام زکوی، رئیس هبئت مؤسس مؤسسه پیامبر اعظم(ص)، همراه با قرائت متن تشکر از رئیس سابق و ابلاغ انتخاب رئیس جدید، متن و حکم یاد شده را به وی تقدیم کرد.  
متن حکم دیانی بدین شرح است:  
«جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محمود دیانی 
سلام علیکم
با احترام و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، نظر به تجارب ارزنده آنجناب در حوزه  نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) و با استناد به مصوبه هیئت مؤسس مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری مورخه 97/9/16، به موجب این ابلاغ از این تاریخ به مدت دو سال به ریاست موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری منصوب می شوید. 
امید است: با اتکال به عنایات خدای متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حسن تعامل با مراکز و شخصیت های فرهنگی و مذهبی و همدلی با همکاران و هیات موسس، در راستای پیشبرد اهداف موسسه موفق باشید. علی اصغر زکوی، رئیس هیئت موسس موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری

انتهای پیام

نظر شما