شناسهٔ خبر: 29959036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دانشجویان تعیین‌کننده و جهت‌دهنده جامعه هستند

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجویان حقیقتاً تعیین‌کننده و جهت‌دهنده جامعه هستند، اظهار کرد: ملت ایران و دانشجویان در چهار دهه عمر پربرکت جمهوری اسلامی با استقامت خود نشان دادند که مشکلات را به جان خریده و از هیچ ابرقدرت و کشوری تبعیت نمی‌کنند و روی پای خود می‌ایستند.

صاحب‌خبر -

دانشجویان تعیین کننده و جهت دهنده جامعه هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سلمان خدادادی، رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه، 22 آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی ملکان، گفت: جرقه استکبارستیزی و تزلزل حکومت شاهنشاهی در ۲۸ مرداد سال ۳۲ توسط دانشجویان خورد و در نهایت به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ منجر شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان حقیقتاً تعیین کننده و جهت دهنده جامعه هستند افزود: ملت ایران و دانشجویان در چهار دهه عمر پربرکت جمهوری اسلامی با استقامت خود نشان دادند که مشکلات را به جان خریده و از هیچ ابرقدرت و کشوری تبعیت نمی‌کنند و روی پای خود می‌ایستند.

خدادادی با بیان اینکه ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته روی پای خود ایستادند و اجازه دخالت هیچ کشوری را ندادند خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلاتی هم در کشور وجود دارد با اراده و عزم ملی همه مشکلات قابل حل است که بیشتر مشکلات بخاطر ناکارآمدی برخی مدیران بوجود آمده و ربطی به تحریم‌ها ندارد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی توسعه آموزش عالی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها در شهر تبریز یک دانشگاه با تعدادی محدود دانشجو وجود داشت ولی اکنون دانشگاه‌های متعددی در تمام نقاط کشور و بخصوص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ به امر آموزش عالی مشغول هستند.

وی بر توسعه هیأت علمی و کارگاه‌ها و تعداد رشته‌های تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان تأکید کرد و گفت: با شناختی که از مدیریت و مجموعه این واحد دانشگاهی دارم امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد توسعه و بالندگی واحد ملکان خواهیم بود و بنده به‌عنوان نماینده مجلس و سایر مدیران شهرستان ملکان نیز آماده همکاری و کمک به دانشگاه آزاد اسلامی ملکان هستیم.

انتهای پیام

نظر شما