شناسهٔ خبر: 29958946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدال خانوادگی سرخ‌ها روی نیمکت بوشهر و تهران/ لشکر نصف جهان برای نصف جام به اهواز می‌رود

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز «جمعه» با برگزاری سه مسابقه پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه با برگزاری مسابقه تیم‌های پیکان و نساجی مازندران آغاز شد. در ادامه رقابت‌های این هفته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

نتایج دیدار‌های برگزار شده هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷

  • پیکان صفر - نساجی مازندران یک

جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷

  • سپیدرود رشت صفر - استقلال ۵
  • پدیده ۲ - ماشین‌سازی‌تبریز ۲

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

  • ذوب آهن صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی - فولادخوزستان (جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷-ساعت ۱۵)

۲ تیم فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان در حالی روز جمعه (23 آذر) به مصاف یکدیگر می‌روند که افشین قطبی، پس از گذشت سالیان طولانی حضور در تیم‌های خارجی بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته و این بار هدایت تیم فولاد را بر عهده گرفته است.

آغاز فعالیت قطبی و فولاد سخت است چرا که شاگردان قطبی در اولین دیدار خود آن هم در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باید به مصاف تیم پر ستاره تراکتورسازی که ۳ کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اختیار دارد، بروند.

تراکتوری‌ها در ۵ دیدار گذشته خود توانسته اند ۴ پیروزی و یک تساوی را به دست آورده و رده چهارم جدول قرار گیرند و در مقابل فولادخوزستان با یک پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست جایگاه دهم لیگ را از آن خود کرده است.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

در هفته‌های اخیر خط حمله تراکتورسازی دچار ضعف شده و ۲ بازیکن خارجی به نام‌های اروین و استوکس این تیم تبریزی را ترک کردند با این حال حضور ۳ کاپیتان ملی پوش ایران در تراکتور و کیفیت بالای سوگیتا، در خط هافبک می‌تواند کمک بزرگی به سرخ پوشان تبریزی کند.

تنها غایب فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی، پیمان شیرزادی است.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و فولاد روز جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

صنعت نفت آبادان - سایپا (جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷-ساعت ۱۵)

نارنجی پوشان پایتخت پس از دیدار جام حدفی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود پیش از پایان نیم فصل بار دیگر به مصاف این تیم خواهند رفت. شاگردان دایی در چارچوب دیدار‌های جام حذفی در حالی صنعت نفت آبادان را شکست دادند که ساموئل سارفو به دلیل محرومیت و شاه علی دوست، رضا اسدی و عبدالله ناصری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. با این حال احتمال داده می‌شود که این بازیکنان برای دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان برسند.

شاگردان دایی انتظار دارند مهدی ترابی، هافبک طلایی آن‌ها همانند دیدار جام حذفی باز هم برای این تیم عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد چرا که این آخرین دیدار ترابی با پیراهن سایپا است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آخرین دیدار خود برابر سایپا را با شکست پشت سر گذاشته و احتمال این وجود دارد که با شکست مجدد مقابل نارنجی پوشان، جایگاه "پائولو سرجیو" سرمربی زردپوشان متزلزل شود.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس - پارس جنوبی جم (جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷-ساعت ۱۶:۱۵)

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر سپاهان به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌رود تا این دیدار آخرین بازی شاگردان برانکو ایووانکویچ پیش از پایان نیم فصل لیگ برتر باشد.

در تیم پرسپولیس تنها حسین ماهینی و محمد انصاری به دلیل عمل جراحی و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب هستند.

پرسپولیسی‌ها توانسته اند بدون شکست تا یک بازی مانده به انتهای نیم فصل نخست لیگ برتر برسند. سرخپوشان در ۵ دیدار گذشته خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی را ثبت کرده اند و در رده سوم لیگ قرار گیرند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی که جایگاه ششم لیگ برتر فوتبال دارد که مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان این تیم سبب شده تا شاگردان تارتار در سراشیبی که می‌تواند نقطه سقوط آن‌ها به نیمه دوم جدول باشد، قرار گیرند. در پارس جنوبی جم، فرشید پاداش و عماد میرجوان مصدوم هستند و میثم نقی زاده و حامد نوری نیز از بازیکنانی هستند که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، اما هنوز به تمرینات ویژه برای آمادگی کامل نیاز دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز جمعه (۲۳ آذر ۱۳۹۷) از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان - سپاهان (شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷- ساعت ۱۵)

قعرنشین و صدرنشین لیگ برتر در آخرین دیدار نیم فصل لیگ در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شاگردان قلعه نویی پیش از هر زمان دیگری برای کسب جایگاه اول فهرست ۱۶ تیمه لیگ برتر در تلاش هستند.

شاگردان امیر قلعه نویی در آخرین دیدار خود به مصاف پرسپولیس رفتند و با گل دقیقه نودی شاگردان برانکو به تساوی رضایت دادند. برای تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر استقلال خوزستان تنها کی روش استنلی به دلیل محرومیت غایب است.

یکی از نکات جالب توجه در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان نیکمت متزلزل تیم خوزستانی است. خوزستانی‌ها که پس از دیدار برابر استقلال تهران سرمربی خود را اخراج کردند تا این لحظه نتوانستند گزینه‌ای را جایگزین کنند. البته طبق اعلام مدیران این باشگاه قرار است، کریم بوستانی هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد تا در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی تکلیف سکان هدایت آبی پوشان خوزستانی مشخص شود.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان شنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

نظر شما