شناسهٔ خبر: 29958813 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویر

به طور رسمی اعلام شد که C8 Corvette، خودروی جدید شورلت در نمایشگاه دیترویت حضور نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زمان زیادی است که ما منتظر معرفی خودروی موتور وسط (mid-engine)، شورولت کوروت C8 در سال آینده هستیم. در حالی که هیچ اعلان رسمی انجام نشده، بسیاری انتظار دارند که این خودروی سوپراسپرت در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 در ماه ژانویه به نمایش درآید که متاسفانه، این اتفاق نمی‌افتد.

یکی از خبرگزاری‌ها در مورد برنامه‌ آینده این شرکت برای رویداد پیش رو از او سوال کرد و قسمت ویژه این پرسش و پاسخ بر سر حضور یا عدم حضور خودروی جدید شورلت یعنی C8 Corvette در نمایشگاه بود. پاسخ رسمی شورلت به این سوال این است که این شرکت "هیچ رویداد مطبوعاتی رسمی در NAIAS را میزبانی نخواهد کرد". به زبان ساده‌تر، شورلت هیچ وسیله نقلیه جدیدی را در نمایشگاه رونمایی نخواهد کرد.

شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویر

با کنار رفتن رسمی دیترویت از لیست، تنها چند گزینه دیگر برای رونمایی C8 Corvette وجود دارد. به احتمال زیاد رونمایی این خودرو برای نیمه دوم ماه آوریل و در نمایشگاه New York Auto Show، برنامه‌ریزی شده است. البته ممکن است شورلت در یک تصمیم ناگهانی خودروی جدید خود را در یکی از نمایشگاه‌ها در خارج از آمریکا به نمایش درآورد. احتمالاً این شرکت در تلاش برای گسترش بازار خود در نمایشگاه‌های بین المللی است. اگر این فرضیه صحت داشته باشد، نمایشگاه ژنو که در ماه مارس برگزار می‌شود، احتمالاً نزدیک‌ترین گزینه است.

مهم نیست که شورولت چه زمانی قصد رونمایی کوروت جدید را دارد، مهم این است که قرار است ما از آن چه می‌بینیم شگفت زده شویم. تعداد زیادی از نمونه‌های اولیه این خودرو در ماه‌های اخیر آزمایش شده اند.

شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویر

طبق گزارش‌های اخیر، سه مدل C8 Corvette عرضه خواهد شد. یکی از این خودروها، "GT"، نام دارد که از یک موتور 4.2 لیتری دوگانه توربو هشت سیلندر کادیلاک استفاده کرده و به عنوان یک رقیب برای مرسدس AMG GT فروخته می‌شود. بعد از آن Grand Sport است که بر روی عملکردش بیشتر تمرکز شده است. این مدل می‌تواند با یک موتور 5.5 لیتری هشت سیلندر با دو توربو پمپاژ شود تا قدرت آن به 800 اسب بخار افزایش یابد.

شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویر

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

تصاویر خودروی جدید شورلت

برچسب‌ها:

نظر شما