شناسهٔ خبر: 29958736 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وزیر کار استعفای مدیران ۲ شغله را پذیرفت

ایرنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (پنجشنبه) در پیامی توئیتری از پذیرفته شدن استعفای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره 2شغله در صندوق های وزارت کار خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد شریعتمداری» در صفحه توئیتر خود نوشت: در انجام وعده ای که به مردم دادم و در اجرای تبصره ۲ از ماده ۲۴۱ قانون تجارت، استعفای همه مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره ۲شغله در صندوق ها و سازمان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ و مورد موافقت قرار گرفت. وی خاطرنشان ساخت که اسامی این افراد منتشر می شود. 

شریعتمداری همچنین در توئیتی جداگانه خبر داد که کمتر از ۲ درصد از اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه وزارتخانه از جامعه بانوان فرهیخته کشور هستند. وی خاطرنشان کرد که در اصلاح این نقص مهم بطور قطع اقدام های عملی و اجرایی انجام خواهد شد.

شریعتمداری که از اوایل آبان ماه سکان هدایت وزارت تعاون را بر عهده گرفت، یکی از برنامه های خود را حذف چندشغله ها در سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه اعلام و اسامی هیات مدیره همه این شرکت ها را منتشر کرد.
وی ۲۲ آبان ماه در نامه ای به مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور دستور داد، چند شغله ها تا هفت روز آینده استعفای مکتوب خود را به مسئول ذیربط اعلام کنند.

۶۰۶۰

نظر شما