شناسهٔ خبر: 29958680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دیدار فرمانده سپاه نینوا و مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان مطرح شد؛

سردار معروفی:رویکرد سپاه در تمامی مأموریت ها کاملا فرهنگی است/کشمیری: افتخارم این است که یک بسیجی هستم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در ابتدا سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان و هیئت همراه گفت:انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و امام خمینی(ره) با ایجاد تحولی فرهنگی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

 وی افزود: اکنون دشمنان هم در برابر انقلاب از همان روش امام(ره) استفاده می کنند و بنا دارند با راهبردی نرم با انقلاب برخورد کنند.

معروفی با بیان اینکه تبلیغ یک کار هم افزاست و همراهی بخشی از جامعه را به همراه دارد تصریح کرد: کار فرهنگی نوعی تغییر نگرش بوده که این خود از سیره ی پیامبر(ص) است و یک رسالت سنگین برای انقلاب به شمار می رود.

سردار معروفی:رویکرد سپاه در تمامی مأموریت ها کاملا فرهنگی است/کشمیری: افتخارم این است که یک بسیجی هستم

 فرمانده سپاه نینوا سالم سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی خواند و تاکید کرد: ما در سپاه پاسداران بعنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در تمامی مأموریت ها حضور داریم.

 وی در ادامه اظهار داشت: راهیان نور ، اردوهای جهادی و نظام تربیتی(همان حلقه های صالحین) سه برنامه ی مهم فرهنگی با توجه به منویات امام خامنه ای است که توسط سپاه پیگیری می شود.

معروفی همچنین مسجد محوری را اولویت اصلی اجرای برنامه ها و مأموریت های سپاه و بسیج معرفی کرد.

فرمانده سپاه نینوا هنر را یک ابزار بسیار مهم برای معرفی اسلام و انقلاب دانست و افزود:بازسازی واقعه غدیر یکی از نمونه های شاخص هنر است که به نحو احسن تأثیر خود را گذاشت.

وی در پایان گریزی هم به موضوع عفاف و حجاب زد و گفت: عفاف و حجاب لازم و ملزوم یکدیگرند و این مسئله فقط مخصوص بانوان نیست بلکه همه باید آنرا رعایت کنند.

سردار معروفی:رویکرد سپاه در تمامی مأموریت ها کاملا فرهنگی است/کشمیری: افتخارم این است که یک بسیجی هستم

 در ادامه کشمیری در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه ی سپاه و سردار معروفی بخاطر میزبانی این دیدار گفت: افتخارم این است که یک بسیجی هستم  و خود را نه سرسپرده بلکه دل سپرده انقلاب اسلامی می دانم.

وی در پایان افزود: احیای فرهنگ ایرانی اسلامی اولویت ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما