شناسهٔ خبر: 29958593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زمین و آب مناطق ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فراهم شد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در نشستی که با حضور مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه

صاحب‌خبر - به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در نشستی که با حضور مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد، آخرین وضعیت ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های نهبندان و سربیشه مورد بررسی قرار گرفت.
مشیرالحق عابدی در این نشست با تشکر برای حضور مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و همراهان در استان، توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های نهبندان، سربیشه، فردوس و طبس ارائه کرد.
وی اظهار داشت: پیرو مکاتبات صورت گرفته و حسب نظر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و به منظور واگذاری زمین به سازمان مسئول برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در این چهار شهرستان، جلساتی با امور اراضی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت آب منطقه ای و حفاظت محیط زیست استان برگزار و با واگذاری زمین و تامین آب موردنیاز این مناطق موافقت شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صورتجلسات مربوطه به شورای عالی مناطق آزاد تجاری ارسال شده است ادامه داد: مساعدت و همکاری ویژه شورای عالی مناطق آزاد تجاری با توجه به امکان سنجی که برای سرمایه گذاران این مناطق صورت گرفته از مهمترین درخواست های استان است.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه ویژه ای که به خراسان جنوبی صورت می گیرد در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات موجود بر سر راه این مناطق مرتفع شود و به زودی شاهد ایجاد این مناطق ویژه اقتصادی در استان باشیم.
جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از کارخانه های نساجی، لوله فراز پامیر و شرکت افشره فردوس بازدید کردند.
7559*3028
انتهای پیام

نظر شما