شناسهٔ خبر: 29958494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان|چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ اروپا پایان داد

R7879/P1361/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هفته آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی چلسی از پیش صعود کرده آغاز شد.

 در مهم‌ترین بازی، تیم فوتبال چلسی در زمین ویدئوتون به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و پس از 5 پیروزی با تساوی به عنوان سرگروه گروه دوازدهم به کارش در این مرحله خاتمه داد.

ویلیان در دقیقه 30 و ژیرو در دقیقه 75 برای چلسی  و امپادو (بازیکن حریف) در دقیقه 32 و نگو در دقیقه 56 برای ویدئوتون گل زدند. در دیگر بازی گروه، باته بوریسوف در خانه پائوک به برتری 3 بریک رسید. در این گروه پس از چلسی 16 امتیازی، ویدئوتون 7 امتیازی به دور بعد رسید.

 در گروه هفتم، ویارئال 2 بر صفر اسپارتاک مسکو را برد و راپیدوین یک بر صفر از سد گلاسکو رنجرز گذشت. ویارئال و راپیدوین 10 امتیازی به دور بعد رسیدند. 

 در گروه هشتم، آپولون در خانه 3 بریک به المپیک مارسی باخت و اینتراخت فرانکفورت 2 بریک در خانه لاتزیو به برتری رسید. در جدول اینتراخت 18 امتیازی و لاتزیو 9 امتیازی جواز صعود گرفتند.

 در گروه نهم، مالمو یک بر صفر بشیکتاش را برد و خنک در زمین خودش با 4 گل از سد سارسپبروگ گذشت.خنک 11 و مالموی 9 امتیازی به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

در گروه دهم، سویا 3 بر صفر از سد کراسنودار گذشت و اخیسار و استاندار لیژ به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول، سویا و کراسنودار با 12 امتیاز به دور بعد رسیدند.

 در گروه یازدهم هم رن 2 بر صفر آستانا را برد و باومیت یک بر صفر در زمین دیناموکیف به برتری رسید. در جدول، دینامو با 11 و رن با 9 امتیاز جشن صعود  برپا کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما