شناسهٔ خبر: 29958411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترین های هفته دوازدهم لیگ برتر؛ از طوفان پارس جنوبی و تراکتورسازی تا توقف بالانشینان!

رضا حسین زاده

نگاهی به هفته دوازدهم لیگ برتر.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هفته دوازدهم لیگ برتر با پیروزی پرگل تراکتورسازی و توقف مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، پدیده و سپاهان همراه بود. به دلیل اینکه دو بازی از هفته دوازدهم با فاصله یک ماهه با سایر بازی ها برگزار شد. ترین های این هفته نیز پس از برگزاری تمام بازی های این هفته در اختیار شما قرار می گیرد.

نتایج هفته دهم لیگ برتر

نساجی مازندران 2-0 استقلال خوزستان
پارس جنوبی جم 3-0 پیکان تهران
تراکتورسازی 4-1 ذوب آهن
فولاد خوزستان 0-1 سپیدرود رشت
نفت مسجد سلیمان 1-1 صنعت نفت آبادان
سایپا تهران 0-0 ماشین سازی تبریز
سپاهان اصفهان 1-1 پرسپولیس تهران
استقلال تهران 0-0 پدیده مشهد

تیم هفته: پارس جنوبی جم

پارس جنوبی جم و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 0 پارس جنوبی به پایان رسید. جمی ها یک بازی بی نقص و عالی را پشت سر گذاشتند و یک پیروزی به معنای واقعی کلمه تیمی را کسب کردند.

پارس جنوبی جم

مربی هفته: مهدی تارتار

مهدی تارتار موفق شد مجید جلالی را ناک اوت کند و تیمش را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد. تارتار با ترکیب و تعویض های خود روز خوبی را برای پارسی ها رقم زد و عنوان بهترین مربی هفته را از آن خود کرد. عنوانی که در رقابت تنگاتنگ با محمد تقوی به دست آمد.

مهدی تارتار

بازیکن هفته: لی اروین

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی که این روزها دیگر در این تیم نیست در آن بازی جذاب به بازی آمد و موفق شد که در 7 دقیقه 3 گل بزند و عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کند.

بازی هفته: تراکتورسازی 4-1 ذوب آهن

جدال شاگردان تقوی و نمازی با پیروزی شاگردان تقوی همراه بود. در حالی که ذوبی ها 1 بر 0 از حریف خود پیشی گرفتند در نهایت این تراکتورسازی بود که با درخشش مهاجم اسکاتلندی خود موفق شد بازی را برگرداند.

ذوب آهن-تراکتورسازی

پرگل ترین بازی هفته: تراکتورسازی 4-1 ذوب آهن

این بازی زیبا 5 گل داشت که 4 گل سهم تراکتورسازی بود و 1 گل نیز سهم ذوب آهن بود. در این بازی ابتدا ذوب آهن توسط محسن مسلمان گل زد و 1 بر 0 پیش افتاد اما طوفان تراکتورسازی در نیمه دوم آغاز شد که لی اروین موفق شد 3 گل به ثمر برساند و مسعود شجاعی نیز یک گل زد تا حساب کار 4 بر 1 شود.

تراکتورسازی-ذوب آهن

ناکام هفته: فولاد خوزستان

فولادی ها در خانه کاری کردند که سپیدورد با تمام بحرانی بودن وضعش بتواند آن ها را شکست دهد. سپیدرود با علی کریمی در ورزشگاه غدیر اهواز موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد تا این تیم ناکام ترین تیم هفته لقب بگیرد.

فولاد خوزستان

تیم منتخب هفته یازدهم

*کریمی که در پست هافبک قرار گرفته، علی کریمی، هافبک استقلال تهران است.

جدول لیگ برتر تا امروز

نظر شما