شناسهٔ خبر: 29958379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور نمایندگان کمیته بین‌المللی المپیک

کارگاه دوره انتقال شغلی ورزشکاران پس از قهرمانی برگزار می‌شود

قرار است با حضور نمایندگان کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک کارگاهی دو روزه در خصوص دوره انتقال شغلی ورزشکاران پس از قهرمانی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره فعالیت کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: دو نماینده از کشورمان در کنگره کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شرکت داشتند که حضورشان مفید بود، کیمیا علیزاده و سعید حسنی‌پور نماینده کشورمان بودند که صحبت‌هایی در خصوص حمایت از ورزشکاران حاضر در المپیک 2020 مطرح شد. ما همچنین تله کنفرانسی با حضور 4 کشور به صورت ‌آنلاین برگزار کردیم و پیشنهاد داشتیم بانوان محجبه در اکثر رشته‌ها در المپیک بتوانند مانند بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی حضور داشته باشند. 

وی افزود: به دنبال این هستیم تا با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف کارگاه دوره انتقال شغلی ورزشکاران پس از قهرمانی را برگزار کنیم. ما این موضوع را با کمیته ملی المپیک مطرح کردیم که مورد موافقت رئیس قرار گرفت. کارهای اولیه را با کمیسیون ورزشکاران (IOC) انجام دادیم. قرار است اواخر بهمن ماه با حضور مدرسین IOC این کارگاه برگزار شود، این کارگاه به همراه بخش سولیداریتی کمیته برگزار می‌شود. حداکثر 40 ورزشکار می‌توانند در 2 روز در این کارگاه آموزش ببینند، ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نیمی از ورزشکاران مدال‌آور المپیک نوجوانان که در آینده می‌توانند افتخارآفرینی کنند در این کارگاه حضور داشته باشند. 

میراسماعیلی ادامه داد: اگر نتوانستیم این جلسه را در ایران برگزار کنیم از کمیسیون ورزشکاران IOC دعوت می‌کنیم تا از ایران بازدید کنند و ما هم از نقطه‌ نظرات آنها استفاده کنیم چرا که این کمیسیون در IOC بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما