شناسهٔ خبر: 29958281 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دبیرکل آسایهل 2018:

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار عظیمی در آسایهل است

دبیرکل آسایهل گفت: هنگام تأسیس آسایهل نامی از ایران در این انجمن وجود نداشت اما اکنون نظاره‌گر تأثیرات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

صاحب‌خبر -

نینات اولان وراووث در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به افزایش سطح کیفی آسایهل 2018 که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد، گفت: سطح کیفی سخنرانی‌ها و گزارشات آسایهل 2018 نسبت به دوره‌های پیشین بسیار پیشرفت کرده و این نشان از تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست است.

دبیرکل آسایهل با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه اعضای آسایهل افزود: دکتر طهرانچی به عنوان ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دوره‌ای آسایهل 2018 تلاش‌های بسزایی در راستای دعوت از کشورهای منطقه اعم از روسیه، داشته است.

نینات ادامه داد: 36 سال پیش، هنگام تأسیس آسایهل نامی از ایران در لیست این انجمن وجود نداشت، اما اکنون نظاره‌گر تأثیرات مثبت دانشگاه بزرگی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

نینات اولان وراووث با اشاره به ظرفیت عظیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به پشتوانه این ظرفیت دانشگاهی حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و حرکت روبه رشد این دانشگاه شتاب بیشتری به‌خود گرفته است.

وی افزود: واحد دانشگاهی قزوین یک نمونه‌ بسیار پیشرفته از بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دبیرکل آسایهل در پایان با تقدیر مهمان‌نوازی ایرانی‌ها اظهار کرد: روزهای بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تجربه کرده‌ایم و خاطرات به‌یاد ماندنی از ایران در ذهن داریم. 

انتهای پیام/4060/4116/خ

نظر شما