شناسهٔ خبر: 29958233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان:

سارق مسلح در درگیری با پلیس در اهواز کشته شد

اهواز ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مرگ یک سارق مسلح در درگیری با ماموران پلیس در شهرستان اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری ۱۴ اهواز در حین گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند و ماموران برای توقف این خودرو، به آنها دستور ایست دادند. 

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: یکی از سرنشینان پژو که سرنشینان آن سارق مسلح بودند با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کردند که مامورین موضع گرفته و اقدام به تیر اندازی متقابل به سارقان کردند. 

وی افزود: در این درگیری خودروی سارقان از ناحیه لاستیک و بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سارقان مسلح در میدان اول کیان آباد خودروی پژو پارس را رها کرده و متواری شدند. 

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: در این درگیری، یک نفر از سارقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد. در بررسی‌های صورت گرفته نیز مشخص شد که خودور و پلاک سرقتی بودند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان، یک خشاب کلاش با ۳۰ فشنگ، یک عدد شوکر برقی و ابزار سرقت کشف شد.

نظر شما