شناسهٔ خبر: 29957994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چشمی: برای استقلال قانون به شکل دیگری اجرا می‌شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در ابتدای فصل امتیازاتی را از دست دادیم، اما در ادامه چند امتیاز از ما گرفتند.

صاحب‌خبر -

چشمی: برای تیم ما قانون به شکل دیگری اجرا می شود/ وضعیت مالی بازیکنان بد نیست، فاجعه است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پایان دیدار مقابل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در ابتدای فصل امتیازاتی را از دست دادیم و در ادامه چند امتیاز از ما گرفتند، مثل همین بازی. داوری برای استقلال کمی فرق می‌کند و برای تیم ما قانون به شکل دیگری اجرا می‌شود. برای ما اخراج، پنالتی، آفساید دارد، اما برای تیم‌های دیگر اینگونه نیست.

او ادامه داد: در بازی ما در مقابل نفت مسجد سلیمان میلاد میداوودی سر توپ زد و من به طرف دیگری رفتم او خودش را انداخت و پنالتی گرفتند. در این بازی هم این اتفاقات افتاد و آفساید اشتباه که من از ته زمین دیدم آفساید نبود بر علیه ما گرفته شد. بازی با سایپا هم دوباره این اتفاقات افتاده است.

روزبه چشمی در مورد اشتباهات داوری علیه استقلال گفت: ضرر دیدن از داوری تبدیل به یک چیز تکراری برای ما و هوادارانمان شده است. در بازی‌های که ما تمام می‌کنیم در آخر فقط باید به داور خسته نباشید بگوییم.

او در مورد مشکلات باشگاه گفت: باشگاه مشکل دارد و از نظر مالی کمبود داریم، اما یکسری اتفاقات دیگر وجود دارد که نمی‌گذارد این باشگاه از جایش بلند شود و جان بگیرد و ۱۵ هفته است که ما هیچ صحبتی نکرده ایم. وضعیت مالی بازیکنان بد نیست، فاجعه است.

او ادامه داد: مدیران تیم در حال زحمت کشیدن هستند و فتحی در کنار ما است. ما میبینیم که در حال انجام دادن کار‌هایی هستند، اما نمی‌گذارند ما از جایمان بلند شویم. بعضی‌ها نمی‌خواهند پول به باشگاه استقلال برسد.

روزبه چشمی در مورد کسانی که نمی‌گذارند استقلال از جایش بلند شود گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم و اطلاعات کامل هم ندارم، اما یکسری اتفاقات در حال رخ دادن است. بیشتر در این موضوع ورود نمی‌کنم و فقط می‌گویم تیم ما مشکلات زیادی دارد و بعضی‌ها نمی‌گذارند ما نتیجه بگیریم. امیدواریم نیم فصل دوم یکسری اتفاقات بیافتد و شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: هر ۲ تیم برای گل نخوردن به زمین آمده بودند /بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند

شفر: آبی، رنگ محبوب داوران نیست/ شاید باید رنگ لباسمان را عوض کنیم

انتهای پیام/

صحبت های چشمی درمورد مشکلات باشگاه استقلال

نظر شما