شناسهٔ خبر: 29957652 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سخنگوی حماس در گفت و گو با ایرنا:

عملیات کرانه باختری محاسبات رژیم صهیونیستی را بر هم زد

غزه-ایرنا- «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در گفت و گو با ایرنا، تاکید کرد که عملیات امروز مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن که به کشته شدن سه نظامی صهیونیست انجامید، محاسبات امنیتی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را بر هم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این عملیات امروز (پنجشنبه) تنها ساعتی پس از آنکه نظامیان صهیونیست دو فلسطینی را به شهادت رساندند، به وقوع پیوست.
برهوم تاکید کرد: برای دفاع از ملت و مقدسات فلسطین، کرانه باختری گنجینه استراتژیک مقاومت و سرمایه بزرگ و مهم آن برای تغییر سرنوشت نبرد است.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد اراده ملت ما را بشکند، خاطرنشان کرد: همه هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در شکستن اراده ملت ما شکست خورده است.
سخنگوی حماس افزود: دشمن می خواست با به شهادت رساندن نعالوه و البرغوثی پیامی را به مقاومت بدهد که آنها همیشه هشیار و در کمین ما هستند، ولی خون این شهدا همچون چراغی برای همه جوانان کرانه باختری روشن شد تا برای مبارزه به گروه های مقاومت و جهاد بپیوندند.
سخنگوی حماس همچنین اظهار داشت: این شهدا دست به عملیات قهرمانه ای زده بودند که همه محاسبات دشمن و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی آن را به هم ریخت. عملیات این شهدا تاکیدی بر استمرار مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن اشغالگر است.
برهوم تاکید کرد: ملت فلسطین همواره پشت مقاومتی که از مردم و مقدسات دفاع کند ایستاده اند و دشمن اشغالگر صهیونیستی هرگز نمی تواند مقاومت را در کرانه باختری از بین ببرد.
برهوم با بیان اینکه اینکه مقاومت مسلحانه با همه انواع و در شکل های گوناگون آن، تنها گزینه باقی مانده برای ملت فلسطین است، تصریح کرد: ما در راه جهاد و مقاومت از پای نخواهیم نشست و مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین در آمادگی کامل به سر می برد و می تواند نبرد با دشمن صهیونیستی را یکسره کند.
در جدیدترین عملیات مقاومت که ظهر امروز پنجشنبه در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی این رژیم کشته شدند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که فردی مسلح از خودروی خود پیاده شده و شروع به تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست ‌و شهرک‌نشینان کرد که در جریان این تیراندازی سه نظامی صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.
براساس گزارش منابع صهیونیستی، عامل عملیات امروز گریخته و ارتش آن رژیم در حال تعقیب او است.
پیش از این عملیات نظامیان صهیونیست «اشرف نعالوه» و «صالح البرغوثی» دو جوان فلسطینی را به زعم آنکه مجری دو عملیات ضدصهیونیستی «برکان» و «عوفرا» هستند به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما