شناسهٔ خبر: 29957532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه بروجرد:

مراسم روز 9 دی با شکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: مراسم بزرگ 9 دی باید با شکوه هر چه تمام برگزار شود و در این روز امت اسلامی با حضور خود نشان می دهند که پای انقلاب و نظام ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که امروز (پنج شنبه) در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با وجودی که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد با کمک خداوند، پیروی از ولایت و وحدت بین مردم در مفابل دشمنان ایستاده ایم.

وی با اشاره  نامگذاری 9 دی به روز بصیرت، گفت: مردم با حضور خود در حماسه بزرگ ۹دی تعیین و مشخص کردند همچنان پایبند به ارزش ها و انقلاب بوده و هیچگاه اجازه نمی دهند دشمنان و فتنه گران به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: در روز وحدت حوزه و دانشگاه باید برنامه ای مناسب برگزار شود و همچنین مراسم بزرگ 9 دی باید با شکوه هر چه تمام برگزار شود و در این روز امت اسلامی با حضور خود نشان می دهند که پای انقلاب و نظام ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا مراسم ۹دی در بروجرد با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه ضروری است شورای قرآنی در بروجرد تشکیل و حافظان و قاریان قرآنی ساماندهی شوند، تصریح کرد: فعالیت های قرآنی کار یک دستگاه خاص نیست بلکه همه دستگاه ها باید وارد عمل شوند و برای افرادی که با شور و اشتیاق در این برنامه ها شرکت می کنند، برای ایجاد انگیزه بیشتر سفرهای زیارتی در نظر بگیرند.

حجت الاسلام حسینی تشکیل جلسات قرآن را ضروری دانست و یادآور شد: ضروری است تفسیر قرآن و معنی آن مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اعتراض به اجرایی نشدن مصوبات جلسات مختلف اداری، گفت: در بسیاری از جلسات مصوباتی وجود دارد اما پیگیر کننده مصوبات وجود ندارد و همین عاملی است که جلسه بعدی اتفاقی رخ ندهد و کار انگیزه ای برای طرح مصوبات جدید نباشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما