شناسهٔ خبر: 29957405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوچتینو: ترجیح می‌دهم روزنامه‌ها به جای نوشتن از اخراج من، از علاقه رئال مادرید به من بنویسند

میلاد وفادار

سرمربی آرژانتینی تاتنهام، باز هم در مورد لینک شدن به رئال مادرید حرف زده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- به اعتقاد مائورسیو پوچتینو، لینک شدن او به رئال مادرید نشان از این دارد که تاتنهام در فصل جاری کارش را به درستی انجام داده است.

به گزارش FFT، برخی گزارش‌ها از جانشینی سانتیاگو سولاری با پوچتینو خبر می‌دهند. در نشست خبری پوچتینو از او سوال شد که آیا از دست این شایعات خسته نشده است؟ پاسخ او از این قرار بود:

این نوع اخبار کسی را ناراحت نمی‌کند و برای کسی خسته کننده نیست. ترجیح می‌دهم روزنامه‌ها به جای حرف زدن در مورد احتمال اخراج من یا این که مردم از دست من خسته شده‌اند و ما در شرایط دشواری هستیم، در مورد چنین مسائلی حرف بزنند. البته که باید یک موقعیت را انتخاب کنم و این انتخاب من است. البته که (از دست این گمانه‌زنی‌ها) خسته نیستم. 

سرمربی اسپرز در مورد این که آیا تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر جا دارد یا نه، گفت: 

ما در موقعیت خوبی به سر می‌بریم. طبیعی است که ادراکات متفاوت باشند و من از درک امروز که شما در مورد منچسترسیتی و لیورپول حرف می‌زنید نه ما، خوشحالم. آن دسته از ادراکاتی که ارزیابی درستی از ما ندارند، مورد پسند من نیستند. پس از سرمایه گذاری‌ها و شاخص‌های بسیاری که بر مبنای آن‌ها باشگاه‌های گوناگون را ارزیابی می‌کنید، در حالت عادی منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، منچستریونایتد و آرسنال تیم‌هایی هستند که در کورس قهرمانی قرار دارند، نه تاتنهام. اما ما هم هستیم چون به سبک خیلی خوبی رقابت می‌کنیم و نمایش‌های ما فوق العاده بوده‌اند. البته که ادراکات متفاوت هستند.

تاتنهام در حال حاضر با منچسترسیتی صدرنشین، شش امتیاز فاصله دارد.  

نظر شما