شناسهٔ خبر: 29957403 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

احزاب و تشکل ها با خلاء قانونی مواجهند

به گزارش ایرنا، علی وقفچی شامگاه پنجشنبه در آیین گشایش نخستین مجموعه همیاران سبز زنجان افزود: خوشبختانه در جدیدترین انتخاباتی که در مجلس شورای اسلامی برگزار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی وقفچی شامگاه پنجشنبه در آیین گشایش نخستین مجموعه همیاران سبز زنجان افزود: خوشبختانه در جدیدترین انتخاباتی که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، فراکسیونی با عنوان ' احزاب و تشکل ها 'تشکیل شد.
وی اظهار داشت: این در حالی است که ملت ایران در شرایط خاص کشور همانند جنگ هشت ساله با وجود مشکلات متعدد آنها را مدیریت کردند و در واقع کمک حال دولت بودند.
این نماینده مجلس ادامه داد: در این راستا و شرایط کنونی کشور مدیریت بهینه مردم در حوزه های مختلف علاوه بر یاری رساندن به دولت مشکلات را به حداقل کاهش می دهد.
وقفچی افزود: اگر دولت در ارتباط با موضوع تشکل ها و سازمان های مردم نهاد فقط نقش نظارتی داشته باشد این امر نتایج بهتری خواهد داشت.
دبیر انجمن همیاران طبیعت زنجان نیز در این مراسم گفت: 21 آذر به عنوان روزجهانی کوهستان نامگذاری شده و بر این مبنا طرح جنگلانه با کاشت بذر با هدف ترویج و اضافه کردن پوشش گیاهی در منطقه گاوازنگ اجرا شد.
فرشته وطی دوست افزود: هم اکنون استان در معرض بیابان زایی قرار دارد و با کارهای انجام گرفته فضایی برای فعالیت فعالان زیست محیط در زنجان فراهم شده است.
وی بیان کرد: همیاران طبیعت زنجان بزرگترین تشکل زیست محیطی استان محسوب می شوند که در زمان حاضر پنج هزار عضو دارد.
وطن دوست خاطرنشان کرد: هم اکنون انجمن های مختلف همیاران طبیعت سبز زنجان برنامه های متعددی با عنوان های سه شنبه های بدون خودرو و تفکیک زباله از مبدا و دیگر برنامه ها را اجرا می کند.
9646/6085
انتهای پیام

نظر شما