شناسهٔ خبر: 29957240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی: تیم برتر میدان بودیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم برتر میدان بودیم، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم و بازى مساوى شد.

صاحب‌خبر -

کریمی: تيم برتر ميدان بوديم اما متاسفانه نتوانستيم از موقعيت ها بهره ببريم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار استقلال مقابل پدیده گفت: درباره خودم صحبتى ندارم، اما در مورد بازى، باید بگویم نمایش خوبى را به اجرا گذاشتیم. تیم برتر میدان بودیم، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم و بازى مساوى شد.

او ادامه داد: جا دارد از هواداران که براى تشویق به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. آن‌ها سنگ تمام گذاشتند، اما نتوانستیم ٣ امتیاز را به آن‌ها هدیه کنیم. همچنین به گل محمدى بابت تیمى که درست کرده تبریک مى گویم و این تیم با این بضاعت فوق العاده بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج صیادمنش گفت: صحنه اخراج را ندیدم و آن طور که در رختکن شنیدم در صحنه گل که آفساید اعلام شد ما متضرر شدیم و فکر مى کنم در خیلى از بازى‌ها بیشتر از لحاظ داورى به ضرر ما بود و امسال از داورى‌ها ضرر کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا داورى‌ها به سود یک تیم خاص هست یا خیر گفت: نمى خواهم در این باره حرف بزنم، اما اشتباهات داورى اجتناب ناپذیر است و همان طور که در فوتبال اروپا و جام جهانى مى بینم، با سیستم جدید اشتباهات داورى کم شده است.

کریمى در مورد شرایط تیم استقلال بیان کرد: فکر کنم کمى دیر استارت زدیم، اما قطعا امیدوارم هستیم و با تقویت تیم و بدنسازى در نیم فصل بهتر می‌شویم. به نظرم در دیدار هاى اخیر بهتر شدیم و انشالله در نیم فصل دوم با کمتر شدن اشتباهات داورى براى قهرمانى می‌جنگیم.

او افزرد: تیم ملى ایران یکى از مدعیان جام ملت هاى آسیا است و امیدوارم با تلاش بچه‌ها قهرمانى را از آن خود کنیم.

بیشتر بخوانید: 

استقلال صفر - پدیده صفر / یحیی با یک امتیاز صدر جدول را پس گرفت +فیلم

گل محمدی: حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود / بازی در نیمه دوم برای ما بود

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده

انتهای پیام/

صحبت های کریمی بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

نظر شما