شناسهٔ خبر: 29956658 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

آیت الله نمازی: وزارت ارشاد با نگاهی انقلابی به مسائل بپردازد

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر بازنگری اساسی در مفاهیمی چون هنر، گفت : اولین هنرمند خدا است و به همین دلیل باید به هنر و امور هنری دیدی توحیدی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله عبد النبی نمازی نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هویت فرهنگی کاشان گفت : فرهنگ جزو ماهیت مسائل اسلامی است و تاریخ کاشان نشان دهنده هویت فرهنگی و اسلامی این منطقه است.

وی با بیان اینکه همواره امام و رهبری به کاشان نگاه ویژه ای داشته اند تصریح کرد: انتظار مردم منطقه این است که حداقل ادارات کاشان با توجه به ظرفیت های بالایی که دارد دارای اختیارات ویژه ای باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد : فرهنگ در نظام طاغوتی دارای بار معنایی خاصی بود و بیشتر صرف مسائلی چون لهو و لعب و ساز و موسیقی می‌‌شد.

آیت الله نمازی افزود : سعی شود در وظایف و مسائل مربوط به وزارت ارشاد بازنگری هایی صورت گرفته شود و بیشتر با نگاهی انقلابی به مسائل پرداخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان برخی آیات و روایت گفت : اقتصاد مقاومتی خود مولود فرهنگ است و روایات زیادی درباره معیشت و اقتصاد داریم.

وی تصریح کرد : یکی از مفاهیمی که نیاز به بازنگری اساسی دارد تعریف خود هنر است و این را باید بدانیم که اولین هنرمند خدا است و به همین دلیل باید به هنر و امور هنری دیدی توحیدی داشته باشیم.

وی گوشزد کرد : باید جوانان را به سمت کتب سالم سوق دهیم نه کتبی که مشکل ساز و مسئله آفرین است.

 

نظر شما