شناسهٔ خبر: 29956410 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اسرائیل اقدامات نظامی خود در سوریه را برای روسیه تشریح کرد

در رایزنی های دوجانبه روسیه و اسراییل در وزارت دفاع روسیه، نظامیان دو طرف تکامل سیستم جلوگیری از مناقشه و حادثه بین دو طرف در سوریه را بررسی کردند.هیات اسرائیل از تصمیم خود برای ادامه عملیات علیه حضور ایران در سوریه خبر داد و جزییات عملیات سپر شمالی در مرز با لبنان را برای طرف روس بازگو کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسرائیل اقدامات نظامی خود در سوریه را برای روسیه تشریح کرد

رسانه های روسی نوشتند هیات نظامی رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات خود با طرف روس در مسکو، جزئیات اقدامات اخیر خود در خاک سوریه را ارایه داده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای نیوز رو نوشت: در جریان این دیدار که روز گذشته انجام شد، مقام های اسراییلی سیاست خود را جلوگیری از تحکیم موقعیت ایران و جنبش حزب الله لبنان اعلام کردند.

تارنمای «پولیت اینفو» نیز نوشت: در رایزنی های دوجانبه روسیه و اسراییل در وزارت دفاع روسیه، نظامیان دو طرف تکامل سیستم جلوگیری از مناقشه و حادثه بین دو طرف در سوریه را بررسی کردند.
هیات رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای ادامه عملیات علیه حضور ایران در سوریه خبر داد و جزییات عملیات سپر شمالی در مرز با لبنان را برای طرف روس بازگو کرد.

رسانه روسی افزود: در آن دیدار دو طرف در خصوص برقراری خط ارتباطی مستقیم بین پایگاه حمیمم در سوریه و مرکز عملیاتی نیروی هوایی اسراییل گفت و گو کردند.
خبرگزاری ریانووستی نیز نوشت: هیات اسراییلی در مذاکرات مسکو، جزییات عملیات سپر شمالی برای نابودی تونل های حزب الله لبنان را به طرف روسی بازگو کرد.
پیشتر روزنامه روسی نظامی «واینیه آبازرنیه» با اشاره به سفر یک روزه هیات نظامی رژیم صهیونیستی خبر داده بود که سرپرستی هیات وزارت دفاع (جنگ) اسراییل در مذاکرات با روسیه را آرون خالیوا رئیس اداره عملیات ستاد ارتش اسراییل برعهده دارد.
در گزارش این روزنامه گفته شد: عملیات سپر شمال که ارتش اسراییل برای نابودی تونل های حفر شده توسط جنبش حزب الله لبنان اجرا می کند، دیگر موضوع مذاکره با مقام های وزارت دفاع روسیه بوده است.
این نخستین سفر هیات نظامی از رژیم صهیونیستی به روسیه پس از سرنگونی هواپیمای ایل-20 نیروی هوایی روسیه در روز بیستم ماه سپتامبر (29 شهریور) بود که بر اثر آن 15 نظامی روس کشته شدند و روسیه رژیم صهیونیستی را مسبب این حادثه خواند و سامانه های اس 300 خود را در سوریه مستقر کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما