شناسهٔ خبر: 29956394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فتح الفتوح مدیر کتابخانه های استان یزد!

مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد در صفحه شخصی اش از واگذاری گتابخانه مرکزی یزد به عنوان «روز تاریخی» برای مردم یزد یاد کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،‌ دیروز طی تفاهم نامه ای کتابخانه مرکزی یزد که دو دهه بلاتکلیفی خاک می خورد قرار شد تا به نهاد کتابخانه های استان یزد واگذار شود تا بعد از شهرداری ضمن تکمیل پروژه آن را به بهره برداری برساند.

برخی رسانه های به ظاهر بی خبر استان طی یک ریپورتاژ خبری اعلام کردند کتابخانه مرکزی یزد بعد از بیست سال!‌افتتاح شد.

این خبر عجیب و غریب به سرعت دست به دست شد تا اینکه مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی یزد در واکنش به این خبر اعلام کرد: «افتتاح کتابخانه مرکزی یزد صحت ندارد بلکه امروز دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در یزد ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی یزد توافقنامه‌ای را به ثبت رساندند تا این کتابخانه برای تکمیل و بهره برداری به این نهاد واگذار شود.»

اما جالب تر از همه اینکه چنین ادعایی توسط مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد در صفحه شخصی اش مطرح شد و از این رویداد به عنوان «روز تاریخی» برای مردم یزد یاد کرد!

انقدر این شائبه در نظر برخی ها بزرگ جلوه کرد که آن ها را به فکر انداخت تا از قافله این «رویداد تاریخی» عقب نمانند و سعی کردند ضمن اظهار نظر درباره این موضوع خود را به این «رویداد تاریخی» بچسبانند! تا جایی رسانه های حامی خودشان لب به انتقاد گشود و این ادعاها را تبلیغات کاذب شخصی!‌عنوان کرد.

فارغ از همه نکته قابل تامل اینکه این ذوق زدگی برخی مدیران از یک تفاهم نامه که هنوز از جزئیات آن اعلام نشده و معلوم نیست سرنوشت کتابخانه مرکزی یزد را به کجا می کشاند نشان از چه می تواند باشد؟

یعنی عملکرد یک مدیر در چه حد می تواند باشد که یک تفاهم نامه به عنوان «رویداد تاریخی» مطرح می شود؟!

این شو تبلیغاتی یا بهتر بگوییم بزرگنمایی چند وجهی چه توجیحی می تواند برای ضعف عملکرد برخی میدیران باشد؟!

انتهای پیام/

نظر شما