شناسهٔ خبر: 29956366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امواج سومین جشنواره فیلم موج بر سواحل مرجانی کیش

کیش - ایرنا - جزیره مرجانی کیش، امسال برای سومین بار، میزبان جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این جشنواره از 10 تا 12 اسفند دربخشهای فیلم و فیلمنامه کوتاه، با رویکرد موضوعی به سفر و دریا برگزار می شود.
به گفته ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه موج، بخش فیلمنامه و بخش ویژه فیلمسازان خطه جنوب و جزیره کیش از تازه های این جشنواره است.
وی با بیان اینکه ارتقای سینمای کوتاه در گرو حمایت و نگاه ویژه به بخش فیلمنامه است، افزود: با توجه به این مهم، بخش فیلمنامه نیز به جشنواره امسال اضافه و شرایطی ایجاد شده تا علاوه بر بخش اصلی، فیلمسازان جزیره‌ کیش نیز در بخش ویژه ای با عنوان 'چشم انداز فیلمسازان کیش' شرکت کنند.
حصاری افزود: حضور گسترده‌ هنرمندان خطه جنوب، استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت حداکثری فیلمسازان و فعالان فیلم کوتاه در روند اجرایی جشنواره از اولویتهای اصلی این رویداد فرهنگی است.
وی 'سفر' را یکی از دست مایه های مهم این دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: سفر، مهاجرت، جابه جایی، جنبش و پویایی خاصیت زندگی است و از تولد تا مرگ یکی از مهمترین رویدادهای زندگی بشری محسوب می شود.
دبیر سومین جشنواره فیلم موج کیش افزود: جزیره‌ کیش این قابلیت را دارد که به کانون توجه اهالی فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود.
علاقه مندان برای شرکت در سومین جشنواره‌ فیلم موج تا 15 دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق وب‌سایت رسمی (www.mowj.kish.ir) و یا به آدرس دبیرخانه این جشنواره - در کیش، خیابان سنایی، مقابل مسجد امیر (ع)ساختمان بساک، طبقه دوم، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج کیش با کدپستی
« 7941773899 » - ارسال کنند.
اولین جشنواره فیلم کوتاه موج درسال 94 با هدف پیوند میان ادبیات کهن ایران زمین و معاصر با هنر سینما
و دومین آن در سال 95 در جزیره کیش برگزار شد.
1339

نظر شما