شناسهٔ خبر: 29956151 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

روز خیرین مدرسه ساز در تقویم رسمی گنجانده شود

به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز پنجشنبه در نشست روسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت های خیرین در این استان، افزود: باید در زمینه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز پنجشنبه در نشست روسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت های خیرین در این استان، افزود: باید در زمینه شناساندن خیرین یک کار تحولی انجام شود و در همه استان ها از ظرفیت های مختلف همچون صدا و سیما استفاده شود.
وی بیان کرد: اگر دولت لایحه ای ارائه کند که با گواهی نوسازی مدارس، خیرین مدرسه ساز از عوارض شهرداری معاف باشند، اتفاق خوبی است.
وی اظهارداشت: لازم است نشست مشترکی هر ماه بین هیات مدیره خیرین، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی استان برگزار شود و مسائل و مختلف از این طریق بررسی شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادل 3 هزار میلیارد دلار در برنامه ششم توسعه برای نوسازی کنار گذاشته شد اما متأسفانه این پول به صندوق توسعه ملی رفت، بیان کرد: آموزش و پرورش در حال حاضر حدود 9 هزار میلیاد تومان کسری بودجه دارد و با مشکلات زیادی روبرو است.
زاهدی ادامه داد: لازم است به وزارت آموزش و پرورش کمک شود زیرا همکاری و همراهی با این وزارتخانه کمک به کشور در ابعاد مختلف است.
وی با بیان این مطلب که خدا به وزیر آموزش و پرورش بابت این مشکلات و سختی های کاری که وجود دارد، صبر بدهد که بتواند مشکلات را حل کند، عنوان داشت: ما در خدمت آموزش و پرورش هستیم و باید به این وزارتخانه کمک کنیم تا موجب توسعه و پیشرفت کشور شود.
زاهدی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: این وزارتخانه در زمینه های مختلف همچون کلاس درس و بودجه مشکل دارد لذا کار سختی دارد.
وی ادامه داد: همچنین رتبه بندی مدارس کار بسیار سختی است در نتیجه تقاضا داریم که نمایندگان فرصت بیشتری به وزیر آموزش و پرورش بدهند که بتوانند ساماندهی لازم را در این وزارتخانه انجام بدهند.
7440/ 5054
انتهای پیام

نظر شما