شناسهٔ خبر: 29956125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

روز خیرین مدرسه ساز در تقویم رسمی گنجانده شود

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه ای با امضای وزیر آموزش و پرورش برای دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود تا روزی به نام خیرین مدرسه ساز در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز پنجشنبه در نشست روسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت های خیرین در این استان، افزود: باید در زمینه شناساندن خیرین یک کار تحولی انجام شود و در همه استان ها از ظرفیت های مختلف همچون صدا و سیما استفاده شود.
وی بیان کرد: اگر دولت لایحه ای ارائه کند که با گواهی نوسازی مدارس، خیرین مدرسه ساز از عوارض شهرداری معاف باشند، اتفاق خوبی است.
وی اظهارداشت: لازم است نشست مشترکی هر ماه بین هیات مدیره خیرین، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی استان برگزار شود و مسائل و مختلف از این طریق بررسی شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادل 3 هزار میلیارد دلار در برنامه ششم توسعه برای نوسازی کنار گذاشته شد اما متأسفانه این پول به صندوق توسعه ملی رفت، بیان کرد: آموزش و پرورش در حال حاضر حدود 9 هزار میلیاد تومان کسری بودجه دارد و با مشکلات زیادی روبرو است.
زاهدی ادامه داد: لازم است به وزارت آموزش و پرورش کمک شود زیرا همکاری و همراهی با این وزارتخانه کمک به کشور در ابعاد مختلف است.
وی با بیان این مطلب که خدا به وزیر آموزش و پرورش بابت این مشکلات و سختی های کاری که وجود دارد، صبر بدهد که بتواند مشکلات را حل کند، عنوان داشت: ما در خدمت آموزش و پرورش هستیم و باید به این وزارتخانه کمک کنیم تا موجب توسعه و پیشرفت کشور شود.
زاهدی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: این وزارتخانه در زمینه های مختلف همچون کلاس درس و بودجه مشکل دارد لذا کار سختی دارد.
وی ادامه داد: همچنین رتبه بندی مدارس کار بسیار سختی است در نتیجه تقاضا داریم که نمایندگان فرصت بیشتری به وزیر آموزش و پرورش بدهند که بتوانند ساماندهی لازم را در این وزارتخانه انجام بدهند.
7440/ 5054

نظر شما