شناسهٔ خبر: 29956046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وینفرد شفر: باید رنگ لباس‌مان را عوض کنیم، رنگ آبی برای داوران زیاد خوب نیست

تسنیم نوشت:وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی خوب و سختی را مقابل پدیده پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

وینفرد شفر بعد از تساوی صفر بر صفر تیمش با پدیده با حضور در نشست خبری گفت: درباره بازی باید بگویم، مسابقه بسیار خوب و سختی بود. پدیده تیم بسیار خوبی است. در فیلم بازی‌های اخیر، آنها همیشه سه چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشتند، اما امروز موقعیتی روی دروازه ما نداشتند.

در بازی با پیکان، سپاهان، فولاد و پدیده از داوری متضرر شدیم
وی افزود: ما امروز خیلی خوب کار تیمی کردیم، در دفاع خوب بودیم و مسائل تاکتیکی را رعایت کردیم. در نیمه اول شاید خوب نبودیم، اما در نیمه دوم به خوبی کار کردیم و یک گل هم زدیم، گلی که همه دیدند سالم بود. ما اکنون آمار را بررسی کردیم و در بازی با تیم‌های پیکان، سپاهان، فولاد و اکنون هم پدیده از داوری متضرر شدیم. نمی‌دانم، شاید باید لباس‌مان را عوض کنیم و شاید رنگ لباس آبی برای داوران زیاد خوب نیست. شاید باید رنگ لباس ما زرد، سبز یا سفید باشد.

باید رنگ لباس‌مان را سبز کنیم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری گفت: خودتان می‌دانید طبق عادتی که دارم، راجع‌به داور صحبت نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم اکنون زمان آن فرا رسیده است. تیم من اکنون به صحبت من نیاز دارد،‌ چون امروز ما 90 دقیقه جنگیدیم و گل زدیم، اما گل سالم ما را مردود اعلام کردند. وقتی به صورت بازیکنانم نگاه می‌کنم چه باید بگویم؟ در بازی امروز ضربه شدیدی به ساق پای  طارق همام وارد و پای او خونریزی کرد، درست مانند سعید آقایی در بازی با پیکان. شانس آورد که دچار مصدومیت شدید نشد. داوران با سوت‌های اشتباه خود، خطاهایی که به سود ما بود، اعلام نکردند و... . داوران خیلی در روند تیم ما تأثیر گذاشته‌اند و این اصلاً خوب نیست. در آلمان رنگ شانس رنگ سبز است و شاید باید با باشگاه صحبت کنیم و رنگ لباس‌مان را عوض کنیم!

حدود 90 تا 94 دقیقه خوب بازی کردیم
شفر تأکید کرد: بار دیگر باید به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. دوباره می‌گویم که حدود 90 تا 94 دقیقه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم خیلی به حریف فشار آوردیم. نیومایر دو موقعیت گلزنی داشت، نمی‌دانم شاید ما شانس نداریم.

بازیکنانم با 100 درصد توان‌شان بازی کردند اما شانس نداشتیم
وی در واکنش به طرح این موضوع که «شما هم مثل برانکو از داوری ناراحت هستید و کاسه صبرتان لبریز شده است و اینکه امروز بازیکنان استقلال خیلی فرصت‌سوزی کردند، آیا برنامه‌ای برای مشکل گلزنی استقلال دارید؟»، بیان کرد: مارکوس نیومایر دو موقعیت گلزنی داشت، طارق همام و فرشید اسماعیلی هم موقعیت گلزنی داشتند. می‌توانم بگویم که اگر مارکوس دقت بیشتری داشت برنده می‌شدیم. من به آقای برانکو کاری ندارم. ما تیم خودمان را داریم. بازیکنان 90 دقیقه تلاش می‌کنند، اینکه موقعیت گل نشد مهم نیست، مهم این است که ما گل صحیح زدیم، ولی داور مردود اعلام کرد. طبیعی است که ما چهار بازی پشت سر هم انجام دادیم و در سه بازی پیروز شدیم و امروز هم می‌خواستیم برنده باشیم. می‌توانم بگویم که بازیکنان ما با 100 درصد توان‌شان بازی می‌کنند. امروز شانس هم نداشتیم.

استقلال می‌توانست 6 بازیکن در تیم ملی داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد بازیکنان ملی‌پوش استقلال باید بگویم که الان پنج نفر دعوت شدند و حتی می‌توانست از استقلال شش نفر در تیم ملی حضور داشته باشند. حسینی امروز بازی نکرد، ولی در تیم ملی فرصت دارد که خودش را نشان دهند. امروز کی‌روش را دیدم و درباره این موضوع با او صحبت کردم. در این بازی ما به مهدی رحمتی نیاز داشتیم و باید ببینیم در نیم‌فصل دوم چه چیزی پیش می‌آید. منتظری در سمت راست به خاطر پرس حریف و پاس‌های خوبی که می‌دهد بازی کرد. روزبه و وریا هم امروز خوب بودند. درباره علی کریمی بسیار خوشحالم که امروز بسیار خوب تلاش کرد و جنگید و یک موقعیت گلزنی هم داشت. کریمی می‌تواند در جام ملت‌ها بازیکن خوبی برای تیم ملی باشد. من فکر می‌کنم همه بازیکنان دعوت شده استقلال به تیم ملی می‌توانند در جام ملت‌ها مؤثر باشند.

251 251

نظر شما