شناسهٔ خبر: 29954848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی آزاد باشگاههای جهان - بابل؛

تجلیل از ببر مازندران در زادگاهش

بابل - ایرنا - مسئولان برگزار کننده رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان در بابل از «امامعلی حبیبی» دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک که به ببر مازندران مشهور است، در سالن دانشگاه آزاد بابل محل برگزاری پنجمین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد جهان تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که از امروز (پنجشنبه) و به مدت 2 روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل در حال برگزاری است از حبیبی تجلیل شد.
در این آیین «عبدالحمید احمدی » معاون وزیر ورزش و جوانان، «مجید حسین زادگان» استاندار مازندران، «پرویز سیروس پور» پیشکسوت کشتی، «حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون کشتی، «اصغر ثمربخش» رییس هیات کشتی استان مازندران، رییس دانشگاه آزاد بابل، فرماندار و شهردار بابل، ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک و سایر قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از امامعلی حبیبی دارنده مدال طلای بازی های المپیک 1956 ملبور و دارنده سه مدال طلای جهان تجلیل به عمل آمد.
حبیبی مدال طلای پیکارهای جهانی 1959 تهران، 1961 یوکوهاما ژاپن و 1962 تولیدو آمریکا را در کارنامه دارد و در بازی های المپیک 1960 رم در رده چهارم قرار گرفت.
در ادامه این مراسم از خانواده های شهیدان یوسف سجودی، حسن رجایی فرد و سیدرضا جلالی و نیز «استانیسلاو سرنک» داور المپیکی از کشور اسلوونی که به عنوان نماینده اتحادیه جهانی بر مسابقات نظارت دارد، قدردانی بعمل آمد.
در این آیین از تمبر پنجمین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد با امضا امامعلی حبیبی رونمایی شد و گروه موسیقی سنتی آونگ نیز به اجرای قطعات موسیقایی پرداخت.
با اینکه پیش بینی می شد با برگزاری جام باشگاههای کشتی آزاد جهان در استان مازندران و شهر بابل به عنوان مهد کشتی آزاد ایران، علاقه مندان زیادی از مسابقات استقبال کنند، سالن 3500 نفری دانشگاه آزاد بابل در روز اول و در مسابقات صبح و بعد از ظهر مملو از تماشاگر نشد.
ماموران نیروی انتظامی استان مازندران نیز از ساعات آغازین مسابقات، نظم و انظباط خوبی را در اطراف و داخل سالن ایجاد کردند.
ورزشی **1067**9144*2025

نظر شما