شناسهٔ خبر: 29954801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهید با خانواده معظم شهدا و ایثارگران فریمان

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان خراسان رضوی پنجشنبه 22 آذرماه با خانواده شهید «سید اسماعیل موسوی نژاد» و جانباز سرافراز 65 درصد «علیرضا ساکت فریمانی» در شهرستان فریمان دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران» حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شما والدین شهدا با آموزه های دینی خود فرزند صالح تربیت و تقدیم نظام اسلامی کردید. اجر و پاداش ایثار شما بزرگواران محفوظ است زیرا طبق آیات قرآن هر کسی که برای اسلام ناب محمدی (ص) قدمی بردارد خداوند اجر وپاداش آن را می دهد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و به نظام عزت بخشیدند و در حالی که دشمنان تصمیم داشتند میهن اسلامی را چند تکه کنند اما ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران این اجازه را نداد و توطئه آن ها را ناکام گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن قدردانی ویژه از همسر شهید و همسر جانباز افزود: همسران شهدا و جانبازان در اجر ایثارگری این عزیزان شریک هستند و در تربیت فرزندان ایثارگران نقش بسزایی ایفا می کنند.
سید اسماعیل موسوی نژاد در اول تیرماه سال ۱۳۴۵ در روستای قصر فریمان متولد شد .موسوی نژاد در حالی که مشغول تحصیل در دوره راهنمایی بود از طریق بسیج داوطلبانه راهی جبهه دفاع از اسلام و میهن عزیز شد .وی به عنوان تخریبچی در مناطق عملیاتی خدمات شایسته ای ارائه داد تا اینکه در سال 62 در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش  به فیض شهادت نائل آمد.
جانباز «علیرضا ساکت فریمانی» در عملیات بیت المقدس 2 در سال 65 به افتخار جانبازی نائل آمده است.
گفتنی است شهرستان فریمان که از توابع استان خراسان رضوی است ، 76 کیلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد و 306 شهید، 730 جانباز و 34 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
انتهای پیام/

نظر شما