شناسهٔ خبر: 29954797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سالک: بازگشت مصدومان به تیم کمک کرد/ به یک قدمی صدرنشین لیگ والیبال رسیدیم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با پیروزی مقابل تیم کاله توانستیم به یک قدمی تیم ورامین در صدر جدول مسابقات برسیم.

صاحب‌خبر -

محمد سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی مقابل تیم کاله در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم ما از نظر بدنی خسته بود با این وجود شاهد نمایش خوبی از شاگردانم بودم و باید برای این بازی خوب از آن ها تشکر کنم.

وی ادامه داد: پس از آنکه از مسابقات جام باشگاه های جهان بازگشتیم فرصت کافی برای استراحت نداشتیم و پس از بازی مقابل عقاب تهران باید در فرصت کم خود را برای دیدار با کاله آماده می کردیم. این زمان کم موجب شد نتوانیم به خوبی تیم را از نظر بدنی آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اضافه کرد: می دانستیم که تیم کاله در خانه به سختی می بازد و شکست دادن این تیم در جو سالن آمل کار بسیار سختی است. از طرفی تیم کاله تیمی است که والیبال را فنی بازی می کند و باید با آنالیز کافی مقابل این تیم به میدان می رفتیم. به همین دلیل در فرصت زمان کمی که در اختیار داشتیم بازی های دیگر این تیم در لیگ در یازده هفته اخیر را به خوبی آنالیز کردیم.

سالک در ادامه به بازگشت بازیکنان مصدومش به تیم اشاره کرد و گفت: بازیکنان ملی پوش تیم خاتم از جمله شهرام محمودی، عادل غلامی، مهدی مرندی و فرهاد نظری افشار در آمادگی خوبی به سر می برند و درخشش خوب آن ها در این بازی کمک زیادی به پیروزی ما کرد و توانستیم از توانمندی این بازیکنان به خوبی بهره ببریم.

سرمربی تیم خاتم اردکان در پایان گفت: توانستیم با یک پیروزی خوب به صدر جدول مسابقات نزدیک شویم و در یک قدمی تیم ورامین که صدرنشین این مسابقات است برسیم. در ادامه کار سختی خواهیم داشت و باید برای حفظ جایگاهمان در بالای جدول بجنگیم.

بیشتر بخوانید:

موسوی: روز های خوشی برای والیبال پیش بینی نمی کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما