شناسهٔ خبر: 29954782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

کريمی‌‌اصفهانی:

FATF مشکل گرانی‌های کشور را حل نمی‌کند/ لزوم اصلاح مدیریت دولت

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه پذیرفتن FATF کالاها را در کشور ارزان نمی‌کند، گفت: دولت باید مدیریت خود در اقتصاد را اصلاح کند.

صاحب‌خبر -

احمد کريمی‌اصفهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در رابطه با صحبت‌های رئیس‌جمهور در مورد اینکه با پذیرفتن FATF ارزانی برای کشور ایجاد می‌شود، اظهار کرد: این مطلب که رئیس‌جمهور عنوان می‌کنند که با پذیرفتن این پیمان کشور دچار ارزانی می‌شود، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه در برجام نیز همین وعده‌ها به مردم داده شده بود، افزود: در چند ماه گذشته موضوع FAFT که در کشور مطرح نبود بلکه اشتباهاتی که دولت در عرصه مدیریتی در بازار ارز و سکه صورت داد سبب نوعی گرانی برای کالاهای مصرفی مردم شد.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: پذیرفتن FAFT شاید بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را در مورد پولی و بانکی برطرف کند ولی نمی‌تواند عمده معضلات را حل کند و اشتباه زیادی مرتکب شویم که تمام اطلاعات خود در زمینه اقتصاد را به دشمنان ارائه کنیم.

کریمی‌‌اصفهانی با اشاره به اینکه دشمن در برجام نشان داد که تعهدی ندارد و هر زمان بدعهدی می‌کند، گفت: بحرانی در مسائل اقتصادی را نمی‌توان با مذاکره یا پیوستن به نهادی برطرف کرد بلکه باید مدیریت کارآمد در زمینه اقتصادی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ایران همواره به دنبال نابودی کشور هستند و این موضوع را در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان داده‌اند و نمی‌شود بار دیگر از یک سوراخی به نام FAFT گزیده شویم، اضافه کرد: دولت باید از مدیریت انحصارگرایی در بازار کوتاه آمده و مسائل اقتصادی را به بازار بسپارد تا مشکلات برطرف شود.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران آغاز شده است، عنوان کرد: دولت باید تنظیم بازار را برعهده بگیرد نه اینکه خود انحصارگرایی درست کند.

انتهای پیام/4082/

نظر شما