شناسهٔ خبر: 29954761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه دیدار استقلال - پدیده| حضور پیشکسوتان، افزایش تعداد تماشاگران و غیبت مسئولان باشگاه استقلال

R1015150/P1015145/S3,27/CT11

شماری از پیشکسوتان باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا نظاره‌گر دیدار این تیم برابر پدیده خراسان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان در بازی عقب‌افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* در حالی که در ابتدای بازی چیزی نزدیک به 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، اما به یکباره به تعداد تماشاگران افزوده شده و در حال حاضر حدود 40 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* نکته قابل توجه این است که با وجود پایان نیمه اول همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* تماشاگران استقلال در ابتدا بازی توسط لیدرها به سبک تماشاگران انگلیسی تیم‌شان را تشویق کردند.

* دقیقه 10 بازی محمد دانشگر روی بازیکن پدیده مرتکب خطا شد که پدیده‌ای‌ها معتقد به اخراج مدافع استقلال بودند، اما از آن طرف وینفرد شفر به کمک داور چهارم معترض شد و مدعی بود که قبل از آن خطای بازیکن پدیده رخ داده است.

* دقیقه 20 بازی تماشاگران استقلال با تشویق مرحوم ایرج دانایی‌فرد یاد و خاطره او را گرامی داشتند. همچنین در دقیقه 22 یاد و خاطره منصور پورحیدری به مانند همیشه گرامی‌داشته شد.

* اواسط نیمه اول تماشاگران استقلال به یکباره به تشویق فرهاد مجیدی پرداخته و او را «قاتل پرسپولیسی» خطاب کردند.

* علاوه بر مجیدی پیشکسوتانی چون هادی طباطبایی، سیروس دین‌محمدی، علی سامره و آتیلا حجازی در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا نظاره‌گر این بازی باشند. این در حالی است که خبری از مسئولان تیم استقلال نیست.

* در یکی از سکو‌ها پرچم ژاپن به اهتزاز در آمد که خیلی زود آن را جمع‌آوری کردند.

* پژمان منتظری که پس از مدت‌ها در ترکیب تیم استقلال قرار گرفته در پست مدافع راست به میدان رفته است، پستی که در تیم ملی نیز از او استفاده می‌شود.

* وینفر شفر و یحیی گل‌محمدی در همان نیمه نخست دست به تعویض زدند و سرمربی استقلال تصمیم گرفت که فرشید باقری را بیرون آورده و به جای او مارکوس نیومایر را به زمین آورد.

* میثم تیموری در لیست 18 نفره قرار نگرفته است.

* در اواخر نیمه اول یکی از بازیکنان پدیده روی زمین افتاد و مربی پدیده اعتقاد به پنالتی داشت، در این لحظه وینفرد شفر به مربی پدیده معترض شد که چرا بی‌جهت به داور اعتراض می‌کند.

* خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه مشکل داشتند به طوری که باید خودروهای خود را پارک کرده و در مسیر دیگری پس از بازرسی چندباره به سمت جایگاه خود می‌رفتند.

* پس از پایان نیمه نخست سیدمهدی رحمتی به سمت داور رفت و با او به صحبت پرداخت.

* زمانی که داور سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد وینفرد شفر و میگوئل کولی دستیارش در وسط زمین با هم صحبت کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما